PDA

View Full Version : pijnlijke borsten

lihram
12 februari 2009, 18:47
Even een vraag:

Ik heb vorige maand voor de eerste keer ovu testen gebruikt. Ik heb een cyclus van +/- 34 en vorige maand heb ik op de 17e en 18e dag positief getest. Helaas werd ik daar na weer ongesteld.
Nu ben ik deze maan begonnen met testen op de 14e dag van mijn cyclus en had ik de 14e dag gelijk een tweede heel licht streepje. Dit was de vorige keer ook en twee dagen daarna had ik twee duidelijke strepen. Nu ben ik wel gewoon door blijven testen en vandaag was er nog steeds geen tweede streepje meer te zien.
Maar nu het rare ik heb wel al vanaf dag 17 erg zere borsten. Ik kan niet slapen zonder BH. Zo'n zeer doen ze.
Ik natuurlijk voor de zekerheid gisteren toch maar een zwangerschaps test gedaan maar die was negatief.

Heeft iemand hier een verklaring voor? Heb btw nog nooit zo'n last gehad van mijn borsten en het duurdt nog even voordat ik ongesteld moet worden.

lisa200
24 februari 2009, 15:30
Hi, ik heb altijd ongeveer een week tot anderhalve week voordat ik ongesteld moet worden hele pijnlijke borsten en ze zijn dan ook wel 2 maten groter. Dit heb ik sinds een paar maanden en had ik eerst nooit. Dit hoort gewoon bij ongesteldheidsklachten.

Daphne1002
13 maart 2009, 11:40
Wanneer heb je je NOD?

Misschien heb je te vroeg getest of het is inderdaad een voorbode van de menstruatie.

brusje
13 maart 2009, 14:38
ja ik heb ook elke maand zeker borsten, dat is na de eisprong, bij mij een dag of 8/10 voor mn ongi..

wanneer had je je eisprong ongeveer verwacht dan??

bloem79
13 maart 2009, 14:56
@ Lihram,

Een maand geleden, een week voor ik ongesteld moest worden had ik ook zulke onwijs zere borsten. Omdat ik dit echt nog nooit had gehad dacht ik..... Dit is het nu ben ik zwanger... Na 2 dagen was dat gevoel weg en een week later was ik ongi.
Ik wil je niet ontmoedigen maar ik ben er inmiddels wel achter gekomen dat je lichaam je compleet voor de gek kan houden!

Hoop voor jou dat het anders is!

X Bloem

lihram
13 maart 2009, 18:55
Ik ben inderdaad een paar dagen daarna ongi geworden. Ik balen. : (
Maar ik had echt nooit zo'n erge pijn gehad aan mijn borsten. Ik moest echt s'nachts een sport bh aan. En voor over bukken zonder bh was echt een ramp.
We zijn nu wel nog steeds bezig alleen willde we deze maand over slaan. Omdat mijn man en ik allebei niet willen dat ons kind in December geboren word. Je zou maar of op 5 December of met de kerst jarig zijn.

brusje
13 maart 2009, 22:18
noujaa wat een ramp.. :roll: oke..of t leuk is of niet..je wordt er niks minder om hoor..

Jaimy
14 maart 2009, 00:00
Ik heb ook altijd zulke zeren borsten maar het lijkt de laatste 3 maanden wel minder???
Zou dit komen omdat ik 4 kilo ben afgevallen??? goede voornemens hahaha.
dan lijkt het wel of ze minder strak onder mijn vel zitten

xoxoxoxox

Suus-wil-mama-worden...
14 maart 2009, 03:06
Leuke reactie brusje..... :shock:
Je kunt ook de mening van anderen respecteren....

lihram
14 maart 2009, 09:40
Inderdaad mij lijkt verschrikkelijk als bijvoorbeeld je kindje op eerste Kerstdag jarig is. Dan vind ik dat hij/zij niet de aandacht krijgt wat ze verdienen. Veel Familie / vrienden hebben hun eigen verplichtingen en zullen vaak niet op de "echte" dag langs willen/ kunnen komen.
Nou dat is leuk voor een kleine.

Fiemo
14 maart 2009, 10:59
daar ben ik het mee eens, mijn zus is op 1 januari jarig en als kind vond ze het verschrikkelijk. Het was altijd van: Gelukkig Nieuwjaar en oh ja, je bent ook jarig toch? Gefeliciteerd.. Het is nu wel minder, maar toch vindt ze het niet leuk.

Ik ben in juni jarig en krijg dus om de 6 maanden cadeautjes haha.. ja ik weet het, best kinderachtig maar als kind vond ik dat toch wel erg fijn :mrgreen:

Succes iedereen en geniet van een heerlijk lenteweekend!

brusje
14 maart 2009, 19:24
Leuke reactie brusje..... :shock:
Je kunt ook de mening van anderen respecteren....

nou ik snap best dat het mischien niet zo leuk is om tussen of op feestdagen jarig te zijn maar een kind kun je nou eenmaal niet plannen..er zijn mensen die ze helemaal kunnen nooit krijgen..wat kan t dan schelen op wat voor dag je kind geboren wordt..??
maargoed als je pas net bezig bent kun je zo`n beslissing mischien nemen kan me voorstellen als je al maaaanden wacht t je niks kan schelen..
Mij maakt het dus duidelijk niet uit wanneer ik zwanger raak..tis een mega geluk als je zwanger raakt!

maargoed..dat is idd mijn mening..

Jaimy
15 maart 2009, 23:06
Het maakt mij echt niet uit wanneer het geboren wordt :D
Ik laat geen moment schieten om zwanger te raken en dan maar op een feestdag dan word het toch een hele speciale dag.
Als je al langer dan 2 en half jaar bezig ben maakt het je echt niks meer uit.
Dat is ook mijn mening

xoxoxoxox

Daphne1002
16 maart 2009, 09:57
Als ik nu zwanger zou zijn (heb vandaag mijn NOD), dan ben ik op mijn verjaardag uitgerekend. Ik zal er niet minder blij om zijn geloof ik :D

Al kan ik me wel voorstellen dat het minder is om op 1 januari of echt met Kerst jarig te zijn. Aan de andere kant: het is maar net wat je ermee doet. Als je steeds een bijzondere sfeer eraan geeft omdat je kind een jaar ouder wordt, dan denk ik dat de "schade" wel meevalt ;)

lihram
16 maart 2009, 12:42
Ik denk dat we hier kort of lang over kunnen discussieren. Maar dat het toch stiekum ieder zijn eigen mening is. :)
Er heeft niemand gelijk of ongelijk.

Daphne1002
16 maart 2009, 13:20
Ik denk dat we hier kort of lang over kunnen discussieren. Maar dat het toch stiekum ieder zijn eigen mening is. :)
Er heeft niemand gelijk of ongelijk.

Klopt :D Je moet doen wat jou goed lijkt, het is jouw lijf en jullie kinderwens ;)

Eva_697
21 maart 2009, 16:28
heb ook pijnlijke borsten elke maand, vlak voor mijn ongi..

mij zou het niks uitmaken wanneer mijn kindje geboren wordt of dat nou toevallig op een feestdag is of niet :lol: . Heb 1 mk gehad, en nu denk ik alleen maar.. als het gezond is is het goed, ga echt niet proberen te plannen. Maar daarin verschilt iedereen natuurlijk ;)

draakje27
25 april 2009, 13:04
weet sinds woensdag dat ik zwanger ben, en de uitgerekende datum ligt rond 01-01-2010..... en als dat zo zou zijn, jammer dan ben al helemaal gelukkig dat ik na een jaar zwanger ben. dan doet de dag waarop je kindje geboren word er echt niet toe! ( tenminste dat vind ik)

brusje
25 april 2009, 16:18
leuk voor je meis!! en ja..wie weet begint jouw nieuwe jaar wel erg knallend..!! ;)

lihram
26 april 2009, 21:03
Wij hebben zoals jullie hebben kunnen lezen geprobeerd er rekening mee te houden. Maar ja tellen is ook een vak.
We weten sinds Donderdag dat ik zwanger ben. En mijn uitgerekende datum is 03-01-2010.

Ben er toch even goed blij mee.