PDA

View Full Version : cyclus na curretage

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11

Tijger1
2 april 2013, 13:07
We willen zo wie zo gaan aandringen op hsg onderzoek.
Is het minste wat ze nog kunnen doen voor ons vinden wij

Nien
2 april 2013, 13:21
Jaa Tijger, sowieso op de hsg blijven aandringen. En ik lees veel verhalen over de vermeerderde vruchtbaarheid na een HSG dus dat zou wel super zijn!!! Maar ieeehh.. je mond is al zo overdreven gevoelig he! Gelukkig voelde je er helemaal niets van door de verdoving. Dat trekken lijkt me ook zo naar, zitten ze zeker met zon tang in je mond te trekken :-(. Gelukkig dat je niet echt bang bent! Ben ook altijd heel erg zenuwachtig, pf hele dag een heel naar gevoel in mn buik!

Ja word er een beetje gek van. Ik wil eigenlijk wel vanavond omdat er anders te lang tussen zit, aan de andere kant ben ik bang dat het dan weer weinig is bij de iui. Had net gebeld maar ja ze zeggen dan dat is geen probleem hoor. Maar ja denk dat ze niet zo super goed luisteren als je het vraagt.

Knuffeltje
2 april 2013, 19:34
Hoi hoi lady's..
Hier vandaag dag 1 van mijn menstruatie dat betekend dat ik hopelijk vrijdag weer mag gaan beginnen met mijn behandeling en hopelijk zal er dit keer niet teveel eitjes groeien.. Max 2 eitjes hopelijk en hopelijk is dit mijn laatste behandeling.

Tijgertje: Je afspraak komt dichtbij hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid en zal alles goed goed aflopen.

Nien: Wat is het spannend bij jou meid hopelijk zal alles goed gaan bij de dag van de IUI!!

An88: Hoe gaat het bij jou? Jij mag ook binnenkort weer beginnen met zwanger worden he??

An88
2 april 2013, 22:46
Heey meiden,

@ Knuffeltje: leuk dat je er weer bent. Hopelijk gaat het deze keer wel goed. Krijg je nu minder hormonen?
@ Tijger: ieehh... Gelukkig hebben ze bij mij nog nooit hoeven trekken! Gelukkig gaat de pijn alweer een beetje weg. Goed hoor, dat je gaat aandringen op een HSG onderzoek.
@ Nien: goed dat je het even hebt gevraagd. Inderdaad erg verwarrend als die data niet vaststaan. Hopelijk lukt het vrijdag of zaterdag :)

@ Hier: nog 6!! Donderdag beginnen met de laatste pilstrip en ook weer beginnen met foliumzuur!

Nien
3 april 2013, 11:32
Knuffeltje, wat voor hormonen krijg je? Hoop dat je geen overstimulatie hebt!!

Ann, oeeeh yes nog 1 pilstrip te gaan!!! Bijna mogen jullie weer beginnen!!

Nou vandaag weer terug voor een echo. Eitje was niet heel erg gegroeid en zit nu op 15,5mm. Morgenavond de pregnyl zetten en zaterdag de IUI! Hoop dat alles dan goed is en dat we een goede eerste poging hebben, heel spannend!! Pf vriendin van broertje van mn vriend ligt te bevallen, wel erg moeilijk hoor. Morgen maar met een blij gezicht daarheen gaan :-(.

Knuffeltje
3 april 2013, 14:04
Ik spuit puregon om de eitjes te stimuleren..
Aanstaande vrijdag heb ik een afspraak bij de fertiliteit arts maar denk dat ze dit keer 50mg ga spuiten inplaats van 68 mg..
Toen ik die vorige keer zwanger werd begonnen wij als eerst met 5o mg en daarna 68 mg dus denk wel dat dit keer ook zal gaan.

An88: fijn dat je donderdag aan je laatste strip mag gaan beginnen!!

Nien: ik hoop het niet:.

Nien
3 april 2013, 14:20
Knuffeltje, ohh oke duidelijk! Maar krijg je naast puregon ook iets om de eisprong op te wekken? Ben benieuwd wat de fertarts vrijdag zegt!!

Knuffeltje
3 april 2013, 16:37
Als mijn eitje goed gegroeid is krijg is ovitarrelle of wel pregnyl om eisprong te krijgen..
Hopelijk is vrijdag alles goed met mij baarmoederslijm wat dan kan ik direct beginnen met spuiten..

Nien
4 april 2013, 10:29
Knuffeltje, ooh zoo! En dan moeten jullie zelf klussen? Wel spannend hoor! Ben benieuwd vrijdag, hoop dat alles gewoon goed is!

An88
4 april 2013, 11:37
@ Nien: moeilijk hoor, als anderen wel al zo ver zijn dat ze een kindje krijgen. Jij volgt snel! Misschien over 9 maanden ;)

Nien
4 april 2013, 11:40
Ann, iedereen is hier al zwanger of bevallen. Wel raar dat wij eigenlijk de eersten konden zijn 3,5 jaar geleden en zelfs met onze zwangerschap vorig jaar. Het voelt net alsof anderen je droom, je allergrootste wens inpikken!! (dat is natuurlijk ook wel een beetje zo)

An88
4 april 2013, 11:46
Ja, en omdat je het zoooo graag en al zoooo lang wilt, voelt het heel oneerlijk. Dat snap ik heel goed. Ik ben in mijn omgeving wel echt de eerste die hiermee aan de slag gegaan is en de rest van mijn vriendinnen en vrienden zijn er ook echt nog niet mee bezig (gelukkig..).

Knuffeltje
4 april 2013, 15:57
Nien: ja klopt wij moeten zelf klussen en hopen dat het raak en een blijvertje is...
Had jij voor de iui andere behandelingen zoals Clomid, puregon injecties enz?

Het is zo moeilijk om andere te zien zwanger worden omdat je zelf ook heel graag wilt en al veel langer bezig bent..
Maar onze beurt komt wel en we moeten geduld hebben verder kunnen wij weinig doen..
Ook is het zo dat het niet altijd makkelijk is om geduld te hebben we zijn eenmaal mensen en worden jaloers of boos omdat het zo lang duurt..

Tijger1
4 april 2013, 16:46
Zelfs als je voor een tweede gaat blijft dat moeilijk hoor.
In de dik 2 jaar dat wij bezig zijn zijn er al veel zwanger geweest en bevallen. Waarvan vaak zelfs de eerste jonger is dan r.
Sommigen zijn al weer zwanger van de derde.
Zo oneerlijk. Kan daar soms zoveel moeite mee hebben

Knuffeltje
4 april 2013, 17:14
Weet jullie misschien wat ik heb?
Sinds gisteren heb ik echt heftige menstruatie het is echt veel en heb ook buikpijn bij
Het raakt binnen 30 a 1 uur overdreven vol de maandverband...

Ben echt blij dat ik morgen een afspraak heb staan pfff want dit is echt niet normaal joh..

Nien
5 april 2013, 11:37
Hier gisteren de spuit weer gezet, nu hopen dat mijn lichaam EINDELIJK eens doet wat hij moet doen en dat de eisprong nog even uitblijft tot morgen! Heel spannend is dit, eigenlijk heel slopend. Het vergt zoveeeel energie maar het moet gewoon goedkomen!

Ann, dat scheelt! Het is wel heel moeilijk dat iedereen hier zwanger is. Je wil zo graag en door de omgeving heb je het gevoel nog sterker. Tenminste eerst was de wens ook groot natuurlijk, die is er altijd geweest maar merk dat ik er nu een beetje geobsedeerd door raak!

Knuffeltje, nee ik heb hiervoor niets anders gehad. Wij zijn onbegrepen verminderd vruchtbaar, ze weten niet wat er aan de hand is. Ze kunnen niets vinden! Heb een normale cyclus en goede eisprong en bij mn vriend is er ook niet iets dramatisch aan de hand. We krijgen IUI met stimulatie (om alles uit de kast te trekken) alleen is de stimulatie zelfs teveel omdat mijn lichaam alles zelf goed regelt.

Tijger, tuurlijk! Bij een tweede lijkt het me nog gefrustreerder omdat je al een kindje hebt. Dus je weet dat het kan! Hier neemt de jaloezie vaak de overhand maar ik geef me er gewoon aan toe hoor.

Knuffeltje
5 april 2013, 15:23
Afspraak bij de fertiliteit arts:
Ik mag vanavond beginnen met spuiten 58mg tot volgende week vrijdag en hopelijk is er dan een eitje goed aan het groeien.
Voor de rest zag alles wel goed uit alleen zag mijn baarmoederslijm beetje rommelig uit maar dat komt doordat ik nog aan het menstrueren ben.

An88
9 april 2013, 20:38
Heey meiden, hoe gaat het met jullie?

Hier nog 5 weken! Gelukkig gaan de weken voorbij zonder al te veel moeite :) Wel weer een beetje spannend hoor om weer te beginnen. Ben toch een beetje bang dat het nog heel lang gaat duren :S Mja, je weet het nooit he. Misschien hebben we heel veel geluk en gebeurt het toch sneller dan verwacht...

Tijger1
10 april 2013, 10:20
Ann super dat de weken voorbij vliegen voor jouw!
Hoop dat het daarna snel raak is bij jullie!!

Nien heb je de iui gehad?

Vroendlief heeft gister zijn potje ingeleverd.
24 april naar de gyn en dan horen we wat ze nog wil. En wat de uitslag van de zwemmers is

Nien
10 april 2013, 10:30
Ann, super dat de tijd wel snel gaat voor je gevoel!! En we gaan ervoor dat het gewoon snel raak is!!

Tijger, spannend nog twee weken en dan krijgen jullie de uitslag, ben erg benieuwd!

Hier afgelopen zaterdag de IUI gehad, eitje was net gesprongen dus op het goede moment! Zaad was 3.3 miljoen bewerkt dus gelukkig een stuk beter dan de vorige keer. We hebben nu een kans dus het wordt nog spannend!! Wel wat kwaaltjes van die irritante pregnyl.. maar nog een weekje en dan moet de pregnyl uitgewerkt zijn!

Tijger1
10 april 2013, 10:50
Spammend nien. Duim heel hard voor jullie!!

pooh1986
10 april 2013, 22:00
Ooeeh nien, spannend meid!! Mijn duimen draaien aankomende week hard voor jou!

Tijger, vindje de uitslag spannend of gaan jullie er van uit dat het wel goed zit ivm de eerdere zwangerschappen?

Ann, wat heerlijk, het aftellen kan beginnen. Hopelijk is jullie snel een goede zwangerschap gegund!

Hier gaat alles goed! Wat standaard kwaaltjes maar dat hoort er bij he! Geniet iig volop nu...hoop zoooo erg dat jullie dit ook snel mee mogen maken meiden! Gun het jullie zo!

Tijger1
10 april 2013, 22:06
Pooh wat fijn dat het goed met je gaat!
Lekker genieten hoor meid!

Op zich vind ik de uitslag niet echt spannend , maar wel wat de gyn verder besluit te doen of dat we nog een jaar verder moeten proberen.

Heb elke keer het gevoel ongi te worden, maar nog geen bloed gezien.
Hele tijd ongi krampen en het gevoel dat er iets loopt

Tijger1
11 april 2013, 10:49
Vanmorgen test gedaan en hij is positief!!!!
Kan het nog niet geloven en ook nog wel bang door het ongi gevoel.

An88
11 april 2013, 12:58
Ik heb daarstraks een berichtje gepost, maar die is niet geplaatst ofzo, maar daarin vroeg ik of je niet zwanger was!!!!!

YEEEEEEAAAAAH!!!!
Gefeliciteerd!!!!!!

An88
11 april 2013, 12:59
Ik had nl ook de hele dag het gevoel dat in ongesteld ging worden, maar elke keer geen bloed te zien. ;)
Joehoeeeee!
Nien, jij ook raak. Knuffeltje nog. En ik sluit over 2 maanden aan ok? ;) Haha.

Ben echt blij voor je!!

Tijger1
11 april 2013, 13:02
Dank ke wel!!
En goede deal om jet zo te doen dat iedereen gelijk gaat aansluiten!!

An88
11 april 2013, 13:05
Ja he ;)

Snap wel dat het erg spannend is hoor, maar het begin is er!

Tijger1
11 april 2013, 13:06
Sorry voor de typefouten net. Deed het vanaf de telefoon.

Begin is er weer. Nu blijven plakken

An88
11 april 2013, 13:08
hihi, snap wat je bedoelt hoor ;)
Precies, we gaan voor een plakker.

Toch zie je dat vaak he, als je naar de dokter gaat dan is het opeens toch raak ;)
FIJN!

Tijger1
11 april 2013, 13:11
Manlief heeft net dinsdag potje ingeleverd. Hihi.
Gaan afspraak van 24 april ook even verzetten. Ik ben dan nog geen 6 weken. En wil pas echo rond 7 a 8 weken. Wil niet weer 2 weken in de stress zitten als hartje het nog niet doet

An88
11 april 2013, 13:15
Snap ik, zo verschillend is dat he, ik wil juist al heel vroeg een echo :)
Maar nog zo lang in spanning zitten is ook niet fijn. Jullie hebben er lang genoeg op gewacht al, deze paar weken kunnen er nog wel bij. En dan een fantastische echo natuurlijk, dat hoort erbij :D

awjager
11 april 2013, 15:40
Hallo
Ik ben nieuw hier op het forum
Ik heb in januari een miskraam gehad die thuis is gebeurd alles ging gelukkig heel snel en goed.
Flink pijn gehad weeen en al .
Toen ineens naar de wc en ja hoor floep weg was het.
Ik heb alles na kunnen kijken en mijn bloeden duurde gelukkig ook niet lang.
De normale ongi kwam naar voren en dat duurde gelukkig ook niet echt lang ben daarna nog 2 keer ongi geweest en nu niet meer.
Ik ben al weer 4 weken zwanger zo onwerkelijk allemaal.
Voel me nog niet echt zwanger maar de test zei het en ik ben niet ongi.
Heb wel last van steken dus zal morgen naar de huisarts vragen wat het kan zijn.

miesss
11 april 2013, 20:08
Al een poos geleden dat ik hier heb meegeschreven.
Maar nu even een reactie voor tijger! Gefeliciteerd! Wat fijn zeg! Nu duimen voor een plak beebje!

huisje_boompje_beestje
11 april 2013, 20:40
Ik dacht ook ff spieken en wat zie ik :-o

Een kleine gefeliciteerd tijger!!! De grote doe ik na een goeie echo ;)

pooh1986
11 april 2013, 22:18
Jaaaaaaaaa tijger!!! Wat fijn!! Gefeliciteerd!! Ik hoop zooooo op een mooie plakbeeb....*duim duim duim*

Tijger1
11 april 2013, 23:34
Dank jullie wel lieve meiden!!!
Ben aan de ene kant super blij, maar het bange gevoel overheerst nog behoorlijk.
Geld ook voor mijn mannetje.
Maar afwachten of het goed blijft gaan

pooh1986
12 april 2013, 07:42
Heel logisch dat jij je zo voelt....er is helaas ook niks wat je hierbij kan helpen..:(
Voel jij je al wel zwanger of heb je nog helemaal geen kwaaltjes?

Tijger1
12 april 2013, 07:45
Merk dat de vermoeidheid begint te komen. Heb gisteravond gewerkt en dan nu weer op tijd weer wakker.
Gevoelige borsten.
Verder geen klachten nog.

An88
14 april 2013, 18:59
@ Tijger: kan je het al een beetje geloven? Ik hoop dat de tijd tot de echo een beetje snel voorbij gaat voor je.

Tijger1
14 april 2013, 19:03
Ann geloof het nu wel.
En probeer er ook wel van te genieten.
Mijn vriend jeeft er wel een goed gevoel bij en zei al dit is een blijvertje en wordt een kerstkindje. Haha.

Ga morgen de gyn bellen om onze afspraak te verzetten en dan willen we rond de 8 weken de eerste echo doen.
Dus nog 4 weken wachten. Dat moet goed komen toch. Haha

Nien
15 april 2013, 13:51
Waauw Tijger, van harte gefeliciteerd!!

Tijger1
15 april 2013, 13:53
nien dank je wel!!

Tijger1
15 april 2013, 13:59
nien hoe gaat het nu met jouw? houw je het wachten een beetje vol?

Nien
15 april 2013, 14:06
Jaa, het wordt wel steeds spannender. Tenminste het is een heel dubbel gevoel, je durft niet hoop te hebben! Voel ook niets hoor.. maar pff ben ook gewoon zo bang dat het nooit gaat lukken he! Hoe voel je je??

Tijger1
15 april 2013, 14:54
Kan het mij zo goed voorstellen doe angst dat het nooit gaat lukken!
Duim heel hard voor jullie.
Wanneer is je nod?

Voel mij goed, soms wat licht misselijk en moet op tijd iets eten.
Vind het wel enorm spannend.
Vanmorgen de gyn gebeld en nu 10 mei echo.
Helaas niet bij mijn eigen gyn want die had pas een plek op 22 mei

Nien
17 april 2013, 10:50
Nog even en je hebt je echo, hoop dat de tijd een beetje snel gaat tot de 10e! Fijn dat je je verder wel goed voelt.

Mijn nod is zaterdag/zondag, nou ja ik zet um maar op zondag haha. Zaterdag zit ik op dag 14. De vorige keer werd ik na 13 dagen ongi maar wil nu toch wel pas na 15 dagen testen hoor als hij uitblijft!

Tijger1
17 april 2013, 11:03
Nien het schiet al op.
Duim heel hard!!!
Spannend hoor

Nien
17 april 2013, 11:10
Dankjeee Tijger!!! Hoooop zo dat ik ook goed nieuws mag komen brengen hier!

Tijger1
17 april 2013, 11:18
Ik hoop het ook!!
Voel je al iets in je lichaam?

Nien
17 april 2013, 11:22
Nee voel helemaal niets! Heb daarom ook het gevoel dat het niet raak is hoor! Maar weet ook wel dat dat niets zegt, toen ik zwanger was voelde ik ook helemaal niets..

An88
17 april 2013, 13:29
@ Nien: oeeh spannend! Wat zou het leuk zijn als je zwanger bent! Tijger achterna ;) Ik hoop het zo voor je meis.

@ Hier: vandaag krijg ik weer de uitslag van m'n bloed, gister geprikt namelijk. Nog 4 weken!

An88
17 april 2013, 20:05
Uitslag van het bloed was weer goed hoor. Gelukkig! Toch altijd wel weer spannend :S

Tijger1
18 april 2013, 08:24
An super dat de uitslag van je bloed weer goed was!
Nog even en je kan er weer voor gaan!!

An88
18 april 2013, 10:05
@ Tijger: jeeeej :D Ik heb er zin in.
@ Nien: nog geen ongi hoop ik?
@ Knuffeltje: hoe gaat het met jou? En met je mola-vriendin?

Nien
19 april 2013, 10:41
Ann, super dat de uitslag goed is! Nog eventjess!!!

Ik moet denk ik overmorgen ongesteld worden! Dus nog twee daagjes! Heb niet het gevoel dat het raak is hoor, voel helemaal niets..

Knuffeltje
19 april 2013, 11:32
An88: Fijn om te horen dat je nog maar 4 weken de pil moet slikken en dan alweer verder mag gaan met zwanger worden!!
Nien: Wanneer mag je gaan testen?

Hier: Het gaat wel ben afgelopen maandag naar de ferteliteit arts geweest en daar zagen ze een eitje van 11mm en dat was super! Gisteren had ik weer een echo en toen was de eitje niet meer op de echo te zien volgende de arts is het weer klein geworden. Nu moet ik een hoger dosering spuiten en heb aanstaande maandag weer een echo dus het gaat een beetje langzaam hier.

Nien
19 april 2013, 11:51
Knuffeltje, ik ga zondag/maandag testen.. als ik nog niet ongi ben dan! Ik denk dat ik zondag mijn nod heb!
Ik hoop dat maandag alles er beter uitziet!!

Knuffeltje
19 april 2013, 13:48
Nien: Spannend meid hopelijk een knallende test maandag.. Trouwens je hoeft niet iets te voelen als je zwanger bent soms kunnen kwaaltjes pas bij 8 weken opkomen..

An88
19 april 2013, 14:22
@ Nien: dat hoop ik ook voor je! Ik duim voor je hoor ;)
@ Knuffeltje: jammer dat je eitje niet helemaal goed groeit, je moet toch een balans zien te vinden in de hormonen die je toegediend krijgt. Ik slik trouwens nog maar 1 week de pil hoor, niet 4. Dan gaan die hormonen alvast een beetje weg hoop ik.
@ Tijger: ik hoop zo voor je dat ie blijft plakken die kleine.. Nog een paar weekjes wachten tot de echo.

Knuffeltje
19 april 2013, 18:57
An88: Oh wauw nog 1 week!! Beginnen jullie dan met een behandeling of kan je gewoon spontaan zwanger worden?

Tijger1
19 april 2013, 19:48
Knuffeltje ik hoop dat je snel een heel mooi eitje ziet op de echo!

Ann jippie over een week van de stomme rot pil af!!!!

Over 3 weken hebben we de echo gehad.

Knuffeltje
19 april 2013, 20:56
Tijger: 3 weekjes in spanning hopelijk zal het een plakbaby zijn en heb je over 3 weken een mooie echo!!
Altijd spannend die eerste echo maar na een MK zijn alle echo spannend..

An88
22 april 2013, 09:32
@ Knuffeltje: wij hoeven geen behandeling op dit moment hoor. We hopen dat het nog een keer lukt om spontaan zwanger te worden.
@ Tijger: hoe voel je je eronder? Kijk je met vertrouwen uit naar de echo? Wel een beetje genieten he!
@ Nien: heb jij al nieuws??

Tijger1
22 april 2013, 10:21
Nien ben ook erg benieuwd of je al nieuws hebt???

Ann toevallig vanmorgen nog een keer test gedaan die aangeeft hoever je bent. En die zei netjes 3+
Dat is dus al goed.
De ene keer heb ik er alle vertrouwen in en de andere keer weet ik het even niet.
Merk wel dat er veel gebeurd in het lichaam en daar probeer ik mij maar aan vast te houden.

Gisteravond was ik aan het werk en kreeg een berichtje van mijn vriend. Er vlogen de hele tijd 3 ooievaars over het huis. Misschien brengen die nu eens geluk

An88
22 april 2013, 17:34
@ Tijger: allemaal goede signalen ;)
@ Nien: ??

Knuffeltje
22 april 2013, 20:56
An88: Hopelijk lukt het je om spontaan zwanger te worden en ook lekker snel want je hebt lang gewacht voordat je weer mocht gaan beginnen na je MK.

Ziekenhuis afspraakje berichtje: Eitjes zijn nog steeds klein moet gewoon doorgaan met spuiten met dezelfde hoeveelheid die ik nu ook spuit en aanstaande vrijdag weer een afspraak.
Wat gaat het dit keer toch langzaam hopelijk is het vrijdag wel goed aan het groeien snap er niks meer van dat het nu niet groeit ..

An88
23 april 2013, 12:55
@ Knuffeltje: dat hopen wij ook natuurlijk! Het is zo onwerkelijk dat het alweer bijna een jaar geleden is dat ik een positieve test in handen had. Hopelijk hoeven we daar inderdaad niet nog een jaar op te wachten.. Maarja, dat hebben we zelf niet in de hand. Was het maar zo!
Wat vervelend dat je eitjes nu ineens juist niet groeien.. Je moet maar vertrouwen hebben in de artsen, die zullen het wel het beste weten.
@ Nien: je houdt ons wel in spanning hoor....!!!!!

Tijger1
23 april 2013, 13:01
Knuffeltje wat vervelend dat je eitjes nu niet echt groeien.
Hoop dat ze vrijdag in elk geval wat gegroeid zijn.

Inderdaad nien houd ons wel in spanning

An88
24 april 2013, 20:17
@ Nien: betekent geen nieuws goed nieuws? Ik hoop het zo..

An88
25 april 2013, 14:59
@ Knuffeltje: ben je zenuwachtig voor morgen? Je geduld wordt in elk geval wel op de proef gesteld :S
@ Tijger: ik vind het echt knap van je dat je niet eerder een echo wilt. Nou was het bij mij ook wel weer extreem met 12.2 pas.. (Echt niet leuk om zooo lang te wachten). Maar jij moet het ook lang uithouden zo!

Tijger1
25 april 2013, 15:25
Ann bij mij is het eigen keuze hoor om te wachten tot ik 8 weken ben.
Had met 6 weken al gemogen.
Soms denk ik wel eens had ik het maar gedaan, maar ben ook wel heel blij dwt ik het niet doe

huisje_boompje_beestje
25 april 2013, 18:03
Jeehhhh mijn gedicht is geselecteerd door de babyboomgedichtenwedstrijd!!!! Dus stem op de speeltuin!!!!
http://babyboom.ncrv.nl/pagina/babyboom-gedichtenwedstrijd

An88
25 april 2013, 20:58
@ HBB: ik heb gestemd hoor! (En met mij nog heeel veel anderen ;)). Hoe gaat het met je?
@ Tijger: ja, weet ik hoor. Maar toch vind ik het knap!

Tijger1
25 april 2013, 23:36
Ann dank je wel!!

Hbb ik ga gelijk stemmen.
Hoe gaat het met je?

Tijger1
25 april 2013, 23:37
Hbb je gedicht staat nog boven aan!

An88
29 april 2013, 11:23
@ Tijger: ik hoop zo voor jullie dat het deze keer gewoon goed komt!
@ Nien: hoe is het bij jou?
Ik denk dat bij knuffeltje de eitjes niet genoeg zijn gegroeid dat ze haar handtekening op niet meer aanwezig heeft gezet..

@ Hier: alles prima, de tijd tikt door en nu nog iets meer dan 2 weken te gaan. Geen pillen meer (wel foliumzuur natuurlijk:)), daar ben ik al heel blij mee!

Tijger1
29 april 2013, 12:18
Ann wat fijn zeg nog maar iets meer dan 2 weken en dan geen pil meer slikken. Vlag uit!!
Ik zie het bij knuffeltje. Zal inderdaad wel zijn dat de eitjes niet goed door willen groeien. Wat ontzettend vervelend zeg.
Nien hoe gaat het?? Ik vrees dat je ongi gekomen is. Anders was je denk ik hier wel geweest.

An88
29 april 2013, 13:37
Dat denk ik ook..

pooh1986
30 april 2013, 08:33
@ tijger, nog ff wachten dus op je echo. Las wel dat jij je lekker zwanger voelde..had je dit ook bij de mks?

@ ann, bijna meid! Wat heerlijk! Ik hoop echt dat het jullie weer snel is gegund!

@ knuf en nien...ben ook bang dat jullie geen goed nieuws hebben..

Hier gisteren behoorlijk in de stress..ik hsd bloedverlies. Hoogstwaarschijnlijk door een gesprongen bloedvaatje tijdens de ontlasting..masr ben daardoor de hele dag niet in mijn mood geweest. Gelukkig sinds gisteravond niks meer verloren en voel de kleine nog volop. Dus moet gewoon positief blijven..maar wat schiet je toch snel in de stress en het herkenbare gevoel vande miskramen zeg. Bleehh.....verder gaat het hier prima. Ik heb 2 weken vakantie, doet veel goed!

Tijger1
30 april 2013, 10:05
Shit zooi. Eerste bloedverlies is een feit.
En buikpijn

pooh1986
30 april 2013, 17:51
Neeeeeeee tijger!! Ik hoop heel erg dat het niks betekent (net zoals bij mij...) maar ik besef dat je daar niet in kunt geloven...hoe gaat het nu?

Tijger1
30 april 2013, 18:17
Vanmiddag nog een druppeltje in inleggertje. Verder nog niets weer gehad.
Nog wel buikpijn.
Had jij toen ook buikpijn pooh?
Morgen gyn bellen en hopen dat ik morgen voor echo kan komen

pooh1986
30 april 2013, 18:49
Ik had een licht zeurende buikpijn..niet echt heel erg ofzo, kan het ook zeker geen krampen noemen. Die buikpijn heb ik nu nog steeds wel eens.
Het is in ieder geval gunstig dat het vanmiddag niet is doorgezet. Heb jij er wel krampen bij? Bij mij heeft het bloeden ruim 2 weken volgehouden. Miess en Baukje hebben ook gevloeid...daarom blijf ik hoop houden voor je. Wat ongelofelijk spannend zeg. Vandaag is natuurlijk niemand te bereiken :S Hopelijk kun je morgen nog terecht.

Tijger1
30 april 2013, 19:18
Heb contact met huisartsenpost gehad, in de hoop dat ze mij konden sturen naar de gyn. Maar goed dat had geen nut volgens hun. Wel heeft het nut mocht het mis gaan dat ik vruchtje opvang
Morgen bel ik naar d gyn en hoop morgen voor echo te kunnen.
Het is niet echt krampen maar wel een ontzettnd zeurnd gevoel, als of je ongi wordt

pooh1986
30 april 2013, 20:00
Dat gevoel van ongesteld worden herken ik wel...vond de klachten zelf best veel lijken op een naderende miskraam, maar dat was het dus niet.
Wat balen dat de huisartsenpost niks voor je kon betekenen. Ik mocht na het bezoek aan de HAP op het spoeduur van de gyn komen. Niet omdat ze echt wat konden doen hoor lichamelijk..maar ik was behoorlijk overstuur, dus ik verwacht dat ze me om het geestelijke aspect door hebben gestuurd. Ow meid...ik duim zo ontzettend hard voor je dat het toch goed zit.

Tijger1
30 april 2013, 20:03
Lief van je!!
Morgen maar afwachten of ik bij de gyn terecht kan

An88
1 mei 2013, 08:27
Oh meiden, wat lees ik nu..
@ Tijger: ik hoop dat je vandaag voor een echo mag. Het is allemaal al spannend genoeg :S
@ Pooh: alles nu weer rustig?

Tijger1
1 mei 2013, 08:50
Om 11.00 naar het zkh toe.
Vanmorgen met afvegen weer bloedverlies. En nog steeds buikpijn.
Denk aelf echt dat het weer niet goed is

pooh1986
1 mei 2013, 10:05
@ tijger, ik houd het forum in de gaten. Wel fijn dat je zo snel terecht kunt! *duim duim duim*

@ ann, geen rood bloed meer gezien sind maandagmiddag. Wel bruin bloed nog tot gisteravond. Volgens de vk zou dat vandaag over moeten zijn anders moet ik weer bellen..tot nu toe niks gezien. Dus hoop dat bellen niet nodig is!

An88
1 mei 2013, 12:52
@ Tijger: duimduimduim!!
@ Pooh: gelukkig. Houden zo.

pooh1986
1 mei 2013, 12:55
En tijger? Hoop zo op goed nieuws!

An88
1 mei 2013, 13:37
Ik ook!! duimduimduim

Tijger1
1 mei 2013, 14:45
Hebben nog geen duidelijkheid.
Was een leeg vruchtzakje op de echo te zien. Ze wilde eigenlijk dat we nog 2 weken zouden wachten. Maar dat wil ik noet. Dus gewoon naar onze afspraak op 10 mei die we al hadden staan.
Zelf heel erg het gevoel dat het echt niet goed is, misselijkheid weg, geen zere borsten meer, buik minder opgezet. Eigenlijk zelfde als bij laatste mk

An88
1 mei 2013, 15:01
@ Tijger: ik snap het niet helemaal.. sorry. Leeg vruchtzakje, dus er is sowieso geen kindje meer? Of ze willen het afwachten om te kijken of er toch nog iets groeit?

pooh1986
1 mei 2013, 15:15
:( klinkt idd niet goed...bij jouw termijn zou je eigenlijk wel iets moeten zien denk ik. Bleeh nu die onzekerheid weer in. Jeetje zit jullie echt niet mee. Knuf!

Tijger1
1 mei 2013, 15:16
Het kan dus dat het vruchtzakje nu nog leeg is volgens zkh.
Maar mijn eigen gevoel zegt gewoon dat het niet goed is en dat ik weer een mk aan het doormaken ben. Mk nummer 4.

An88
1 mei 2013, 15:27
Verschrikkelijk.. Die onzekerheid en misschien dus wel nr 4. Geen woorden voor meis. Ik gun het je zo!

An88
2 mei 2013, 13:34
@ Tijger: knuffel voor jou hoor meis. Ik kan vragen hoe je je voelt, maar ik denk dat ik het antwoord al weet.

Tijger1
2 mei 2013, 14:04
Ann dank je wel!!
Gaat niet echt lekker hier.
Ben er ook nog eens snot verkouden bij. Dus ook niet helemaal fit.
Komt wel weer goed met me, maar nu is het echt even zwaar allemaal

An88
2 mei 2013, 14:50
Snap ik. Het is ook zwaar. Ik hoop dat je mannetje een beetje lief is voor je.

Tijger1
2 mei 2013, 14:59
Iedereen is erg lief voor mij.
Kleine man en ik botsen een beetje op het moment, maar dat komt gewoon doordat hij merkt dat ik spanningen heb

An88
6 mei 2013, 11:39
@ Tijger: hoe voel je je nu? Weer meer zwanger? Ik heb nog een beetje rondgekeken op internet, maar de verhalen zijn heel wisselend. Soms gebeurt het toch dat er nog een vruchtje groeit.. Heb je je afspraak een dag eerder nu? Ik dacht dat je de 11e moest.

Tijger1
6 mei 2013, 11:53
Lief dat je het vraagt.
Vanaf gister geen bloed meer gezien. Nog wel buikpijn.
Ik moest ook al 10 mei naar het zkh. Is vrijdag.
Ik ga er nog steeds vanuit dat het niet goed is, stukje zelfbescherming denk ik. Is de klep iets minder hard hoop ik.
Maar wat is dit afwachten slopend zeg

Ik heb inderdaad ook wel op internet gekeken en het kan alle kanten nog op gaan.

Tijger1
6 mei 2013, 11:54
Klep= klap

An88
6 mei 2013, 12:41
Oh, dan heb ik me vergist :) Lijkt me idd sterk dat je op zaterdag moet.
Het moeilijke is ook dat het gewoon bij iedereen anders is.. Bij een verhaal was bij een tweeling het ene kindje pas bij 9 weken zichtbaar. Ik snap dat het wachten echt slopend is en je hebt gelijk dat je er beter heen kunt gaan met het idee dat het niet goed is. Niet dat het dan minder erg zou zijn, maar inderdaad als een vorm van zelfbescherming. Sterkte meis

Tijger1
6 mei 2013, 12:49
Ik heb dat verhaal over die tweeling ook gelezen.
Helaas moeten we maar gewoon afwachten. Maar die onzekerheid is zo slopend.
Vandaag heb ik een dag dat ik denk het kan nog best wel eens goed zijn, maar die gedachten duw ik snel weer weg, durf ik echt niet te denken.

An88
6 mei 2013, 13:00
Van de week heb ik de film the hunger games gekeken en daarin zeggen ze op een gegeven moment iets in de richting van: hoop is nog erger/sterker dan angst. En ik denk dat dat wel waar is..

An88
6 mei 2013, 13:06
Je wilt het zo graag geloven dat het allemaal goed komt, maar aan de andere kant is er ook de angst dat het toch (weer) niet goed zit. Hopelijk hebben jullie nu toch eens geluk..

Tijger1
6 mei 2013, 13:22
Ik denk ook wel dat het waar is!!

Ik probeer kaar gewoon te denken dat het weer niet goed is. En dan kan het alleen maar meevallen vrijdag denk ik dan maar.
Maar pfft wat wordt je heen en weer geslingerd met je gevoelens zeg

An88
6 mei 2013, 13:24
Helaas kan ik, iedereen om je heen en zelfs jijzelf daar niets aan veranderen.. Ik hoop voor je dat je een beetje afleiding hebt en dat het snel vrijdag is.

Tijger1
6 mei 2013, 13:52
Wel wat afleidng.
Vanavond en morgenochtend werken.
Woensdag lekker dagje met mijn mannetje weg.

An88
6 mei 2013, 14:50
Goed zo, ik hoop dat je daarmee je zinnen een beetje kunt verzetten.

Knuffeltje
6 mei 2013, 17:26
Tijger: Wat lees in nou:( Ik hoop zo dat het nog allemaal goed zit vrijdag wat vreselijk dat je dit moet mee maken die onzekerheid..

Hier: Ik heb even een break genomen en wil pas volgende maand weer verder gaan met zwanger worden ben nu aan het wachten tot ik weer ongesteld word.

pooh1986
7 mei 2013, 12:32
Tijger, hoe gaat het vandaag?? Zet het door of blijft het t zelfde?

Knuffeltje, hopelijk doet de rust je goed en kun je straks weer volop ertegen aan

ann, het is bijna zover!! Jeej!

Hier gaat alles goed. Ik heb vakantie en daardoor merk ik lichamelijk zoveel verschil! Helaas straks nog 7 weken werken..ben aan het aftellen.

Tijger1
7 mei 2013, 12:43
Knffeltje hoop dat de rust ie even goed doet!!

Pooh geniet lekker van je vakantie!!

Vanaf zondag geen bloedverlies meer gehad. Dus dag 3 zonder bloed nu.
Heb nu lekker 1,5 week vakantie. Heerlijk.
Zat er vanmorgen op het werk ook even doorheen. Werkte met collega's die ik nog niet gezien had afgelopen dagen en die vroegen dus allemaal hoe het nu met mij ging. Hartstikke lief, maar werd even teveel, ook door vermoeidheid, vandaag was het voerde dag dwt ik aan het werk achter elkaar was en gister tot 22.45 gewerkt en vandaag om 7.00 begonnen.

pooh1986
7 mei 2013, 12:44
Tijger, hoe gaat het vandaag?? Zet het door of blijft het t zelfde?

Knuffeltje, hopelijk doet de rust je goed en kun je straks weer volop ertegen aan

ann, het is bijna zover!! Jeej!

Hier gaat alles goed. Ik heb vakantie en daardoor merk ik lichamelijk zoveel verschil! Helaas straks nog 7 weken werken..ben aan het aftellen.

pooh1986
7 mei 2013, 12:48
Mmm..das raar..2 dezelfde berichtjes van mij :s

tijger, op zich klinkt dat wel hoopgevend dat je geen bloed meer bent verloren! Al die lieve collegas...dus goed bedoeld natuurlijk, maar kan me voorstellen dat het je ff teveel was. Nu maar ff uitrusten van alles..

Tijger1
7 mei 2013, 13:03
Super lief en goed bedoeld hoor.
De collega's leven ontzettend mee. Zijn echt schatten.
Wordt wel rekening met mij gehouden endqt is enorm fijn.
We gaan zo naar vriendje van r. Hij lekkeer spelen en ik lekker theetje drinken met zijn moeder. Haha

sjaaksterr
8 mei 2013, 20:48
Tijger wilde ff zeggen dat ik aan je denk meis!!

Tijger1
9 mei 2013, 19:17
Lief van je sjaaksterr

pooh1986
10 mei 2013, 07:28
Tijger, mijn duimen draaien ontzettend hard voor jou vandaag! heel veel succes!

An88
10 mei 2013, 10:00
@ Tijger: die van mij ook! Hoe laat moet je?

Knuffeltje
10 mei 2013, 11:49
Oooh tijger ik denk aan jou meid!! Hopelijk is het allemaal nog goed!!

Tijger1
10 mei 2013, 12:24
Dank jullie wel meiden

Tijger1
10 mei 2013, 15:47
Hebben een hartje gezien!!
Het zouden er twee zijn geweest, maar 1 vruchtzakje is leeg. En waarschijnlijk daardoor bloeding gehad.
Ben een week terug gezet en nu dus 7 weken

pooh1986
10 mei 2013, 16:00
Wat dubbel! Toch een kindje verloren..maar toch ook een hartje! Hoe ben je et zelf onder?

Ik blijf liever in de positieve sfeer hangen dus: WAT SUPER! Ik gun het jullie zoooo! Duimen blijven draaien tot de 12 weken hoor!!

Kun je nou nog meer bloed verwachten of is het andere vruchtzakje al helemaal verdwenen?

Tijger1
10 mei 2013, 16:04
Was nog leeg vruchtzakje te zien.
We zijn heel blij hoor dat we een hartje hebben gezien.
En staan er eigenlijk niet bij stil dat het er twee hadden kunnen zijn
En heb er liever ook 1. Haha. Als het zo was geweest dan was het goed hoor, maar niet onze wens. Haha

An88
10 mei 2013, 19:23
@ Tijger: !!!! Wat goed :) Pfieuw, ben zo blij voor jullie. Hoop dat je zelf nu ook een beetje gerustgesteld bent. Wanneer mag je weer voor een echo? Ik neem aan dat ze je op korte termijn wel weer willen zien?

Knuffeltje
10 mei 2013, 20:22
Tijger wat goed nieuws!!!! Ik was zo zenuwachtig om de topic open te maken maar ben echt blij dat jullie een hartje hebben gezien!!!!

Tijger1
10 mei 2013, 21:23
Bedankt meiden!
28 mei weer heen voor echo

miesss
10 mei 2013, 22:01
Tijger, ik had je afgelopen week toch even gevolgd. Wat een fijn nieuws!!
Je gaat net als Baukje en ik een heel mooi december kindje krijgen!

Tijger1
10 mei 2013, 22:09
Miess lief dat je mij gevolgt hebt.
En inderdaad net als jullie een december kindje

miesss
10 mei 2013, 22:33
we hebben toch een poos samen geschreven hier Tijger!
Ik blijf voor een plakbeebje duimen, en hoop dat je kan gaan genieten nu! Uit ervaring weet ik dat, dat moelijk is! Krijg je nu ook extra echo's?
Enne december leuke maand hoor, sinterklaas, kerst..... ;-)

Tijger1
11 mei 2013, 06:32
Miess klopt dat we hier samen hebben gekletst.
Ik heb 28 mei echo. De termijn echo.
En als dat goed is ga ik door naar de vk.
Die mag ik al bellen dus dat doe ik van de week even.

Dcmber een erg leuke maand. Haha
Zelf ook nog 22 december jarig en mijn vader 23 december. Hihi

An88
11 mei 2013, 10:18
@ Tijger: je was er vroeg bij vanmorgen ;) Misschien krijg je wel een kerstkindje!

Tijger1
11 mei 2013, 11:19
Ann kon vannacht niet zo goed slapen. En om 5 uur was het helemaal gebeurd met slapen.
Spookte van alles door het hoofd. Haha

An88
11 mei 2013, 12:51
@ Tijger: niet zo gek hoor, het blijft nog steeds spannend. Je weet gewoon niet waar je vanuit moet/mag gaan. Geen bloed meer gezien trouwens?

Tijger1
11 mei 2013, 13:25
Nee geen bloed meer gezien. Vorige weeg zaterdag laatste beetje gehad.
Het is net of mijn lichaam het nu toe gaat laten de kwaaltjes. Hele ochtend misselijk geweest en ontzettend moe. Maar de vermoeidheid misschien ook wel door de spanningen van de laatste tijd.
Heb nu wel een goed gevoel bij deze zwangerschap. Zover zijn we met de miskramen nog niet gekomen, was elke keer een leeg vruchtzakje toen.
En nu een gevulde en een lege.
Denk wel elke keer straks blijkt met de volgende evho dat dat zakje ook ineens wat in zit. Haha. Kans is heel erg klein, maar wel aanwezig

An88
12 mei 2013, 22:08
@ Tijger: zeg maar nee dan krijg je er twee :) Nog even geduld meis.

An88
15 mei 2013, 08:26
Vandaag is de dag waarop we hebben gewacht! Gister bloed geprikt en vandaag de uitslag. Gister erg veel buikpijn, dus maar wel geklust :oops:.

Fijne dag vandaag!

Tijger1
15 mei 2013, 08:59
Ann spannend!!!
Eindelijk het half jaar om. Heerlijk.
En nu hopen dat je snel zwanger bent!

An88
15 mei 2013, 11:27
Yes!! Eindelijk :D Ik hoop het ook! Zal jullie straks nog even laten weten of de uitslag goed was, maar daar ga ik wel vanuit.

An88
15 mei 2013, 14:03
Alles ok! Joehoeee :D

Tijger1
15 mei 2013, 14:54
Jippie!!!
En nu hopelijk snel zwanger en dat het dan een goede zwangerschap is!!

pooh1986
15 mei 2013, 16:54
Ja, wat heerlijk an!! Hopelijk heb je toch nog je eisprong mee kunnen pakken..of weet je al zeker dat je die hebt gehad?

An88
15 mei 2013, 18:53
@ Tijger: daar gaan we voor!
@ Pooh: nee, ik weet het niet zeker. Vandaag wel een 'zwaar' gevoel in mn onderbuik (heel laag). Misschien toch nog net de eisprong mee kunnen pakken! We merken het wel. Ik ben helemaal blij dat dit nu ECHT achter de rug is :D

baukje31
15 mei 2013, 19:44
@Tijger kwam even spieken hoe het met je was en gelukkig een kloppend hartje!!! Vorig jaar rond deze tijd zat ik in precies hetzelfde schuitje als jou, veel bloedverlies, buikpijn en 1 kloppend hartje en een leeg vruchtzakje...meid gaat helemaal goed komen, terwijl ik dit typ zit onze kleine man van bijna 5 mnd op mijn schoot mijn duim er proberen af te bijten (hij heeft al 2 tandjes) ha ha. Je kan nog wel bloed enzo verliezen omdat het vruchtzakje eruit moet, of het word door je lichaam opgenomen dit was bij mij het geval.
@:Pooh jij gaat ook lekker zeg, einde is in zicht...

Voor de rest van de meiden, hoe moeilijk het soms ook is blijf hoop houden want elke dag gebeurt er wel een wonder...

Tijger1
16 mei 2013, 08:26
Baukje ik moest ook gelijk aan jouw denken. Stond mij nog bij dat jij het ook had toen.
De gyn zei dat de kans klein is dat het vruchtzakje nog weg gaat. We wachten het wel af.
Nu al bijna 2 weken geen bloedverlies meer gehad, erg fijn.
En voel mij ontzettend zwanger.
De ochtenden behoorlijk misselijk.
En heel moe. Lag gister al om 20.30 in bed

Gaat het verder goed met jouw en de kids?

baukje31
16 mei 2013, 12:49
Idd afwachten, bij mij na de termijnecho geen bloed meer verloren en bij de 12 weken echo niks meer te zien van een tweede vruchtzakje. Hier alles prima, begin was erg zwaar, kleintje was een huilbaby, maar na 10 weken bij een osteopaat geweest en die heeft een wonder verricht. Nu een heerlijk mannetje van bijna 5 maanden, grote man is beretrots op zijn broertje ze zijn ook heel lief voor elkaar (nu nog wel ha ha), ja het is echt een rijkdom....

Tijger1
16 mei 2013, 13:13
Wat vervelend dat hij een huilbaby was zeg.Fijn dat het mu goed gaat!!Geniet lekker van je mannetjes!Heb 28 mei weer echo, ben benieuwd wat je er dan nog van ziet.

An88
18 mei 2013, 11:00
@ Tijger: gaat alles goed bij je? Beetje gerustgesteld?
@ Pooh: je schiet al aardig op he!!

pooh1986
20 mei 2013, 08:27
Baukje, wat fijn dat het nu goed gaat met jullie! Is jullie gezinnetje nu compleet?

Tijger, hoop dat genieten een beetje lukt??

Ann, het gaat zo hard nu! Zou best weer 20 weken zwanger willen zijn, erg he. Ik wil die kleine nog ff dicht bij me houden, geniet nu volop! Alleen mijn bekken vinden het niet zo leuk. Ik ga waarschijnlijk vanaf deze week halve dagen werken. Met redelijk wat rust is het nog wel goed vol te houde. Morgen eerst nog een bezoekje aan de fysio en dan maak ik de keus heb ik besloten. Wellicht kan zij nog iets betekenen (al vrees ik van niet)

Tijger1
20 mei 2013, 08:51
Pooh wat vervelend dat je last van je bekken hebt. Denk goed aan je zelfhe!

Hier gaat het goed.
Genieten lukt nog niet helemaal. Nog wel erg onzeker.
Volgende week dinsdag echo

baukje31
20 mei 2013, 21:26
Ha ha pooh dat durf ik nog niet te zeggen, stiekem kriebelt het nog wel, maar we zien wel hoe het loopt, heb ook al het nodige mee gemaakt met zwanger worden/blijven...en we hebben nu 2 gezonde boys, maar sluit niks uit :oops:. Vervelend dat je last hebt van je bekken, jij werkt ook met jonge kinderen toch? Ik ben met 30 weken halve dagen gaan werken, kon bijna niet meer lopen na een dag werken en met een peuter thuis kon ik ook niet opladen voor de volgende dag.

pooh1986
21 mei 2013, 07:58
@ baukje, lijkt me ook echt lastig om te besluiten of je gezin compleet is of niet. En net wat je zegt: wil je de spanning en teleurstellingen eventueel opnieuw meemaken..nou ja eerst maar eens genieten van je 2 gezonde jongens.
Ik werkte eerst in groep 1/2 idd,maar dit schooljaar werk ik in groep 4/5. Dat scheelt al veel met bukken enzo gelukkig! Maar wat je zegt herken ik, eerst was een kwartiertje bankliggen voldoende om de pijn weg te laten trekken, nu heb ik daar al de hele avond + nacht voor nodig om het vervolgens de volgende ochtend weer te verknallen op mijn werk. Dus denk dat ik jou achterna ga wat betreft vanaf 30 wkn halve dagen werken. ;)

An88
25 mei 2013, 10:14
Heey meiden, hoe gaat het?

Tijger: ben je al voor echo geweest of was dat volgende week pas? Hoe voel je je?
Pooh: wel voorzichtig doen hoor ;)

Tijger1
25 mei 2013, 19:16
Ann hoe gaat het met jouw?

Dinsdag hebben we echo.
Het gaat goed. Misselijkheid niet echt meer aanwezig.

An88
26 mei 2013, 11:28
@ Tijger: wat lekker dat je niet meer zo misselijk bent :) Nu duimen voor een mooie echo.

@ Hier: inmiddels op dag 32. Als het zo doorgaat, hebben we in elk geval wel een kans gehad deze ronde. Ik wacht het gewoon af. Voel me echt belabberd, maar niet van zs kwaaltjes.

Tijger1
26 mei 2013, 21:10
Wanneer zou je een test willen gaan doen?

An88
27 mei 2013, 10:52
@ Tijger: ik denk dat morgen het 14 dagen geleden is dat m'n ei is geweest, dus woensdag is dan de eerste dag waarop ik kan testen. Aan de ene kant heb ik zoiets van, ik wacht het wel rustig af. Maar aan de andere kant wil ik het weten (en wel nu ;)).

Tijger1
27 mei 2013, 10:57
Kan mij voorstellen dat je toch wel graag wilt testen.
Lastig altijd.
Ga heel hard duimen dat je ongi weg blijft en je deze week een positieve test in handen hebt

An88
27 mei 2013, 11:21
@ Tijger: thanks meis! Ik hoop het ook zo. Maar als ik dat rationeel nadenk, is de kans zoooo klein! Maar nog steeds geen rode duiveltjes gezien ;)

An88
28 mei 2013, 10:31
Vanmorgen toch maar testje gedaan, maar negatief hoor. Dus laat het maar doorbreken.

Veggiemama
28 mei 2013, 10:49
@An: ik keek toevallig even bij dit topic :-) Maar het kan nog steeds hoor! Misschien is je hCG nog niet hoog genoeg. Sommigen testen pas met een week overtijd positief. Heb je verder nog geen signalen dat het doorkomt? Oh ik hoop zo voor je dat het raak is...
Liefs, Jet.

Veggiemama
28 mei 2013, 10:58
P.S. Voor alle zwangeren hier: gefeliciteerd! En geniet er van!

Zelf ben ik vorige week gecuretteerd met 10 wk. We zijn 2 jaar bezig en sinds een half jaar in de MMM. Gezien ik dit jaar 40 word zijn we gelijk IUI gaan doen en met 2e IUI werd ik zwanger. Helaas bleek het niet goed te zijn en alles wees op een mola. Een dubbele klap dus. Maar mijn huisarts belde gisteren op om medeleven te betuigen (zo'n lief mens) en toen ik vertelde dat ik nog in spanning zat over de mola (ik moet pas 6 juni bij de gyn zijn) vertelde ze mij dat ze de uitslag al heeft gezien en dat er stond: 'geen aanwijzingen voor een mola'...Gezien alles er wel op wees was ik verbijsterd maar vooral opgelucht! Ik wil wel graag bevestiging hebben dus heb het ZH gebeld en eind van de middag word ik teruggebeld door de gyn. En dan ga ik het goede nieuws tot me laten doordringen en hoop ik dit verdrietige hoofdstuk een beetje te kunnen sluiten. Want dan betekent dat niet een half jaar wachten maar weer beginnen zodra mijn cyclus weer op gang komt!

Liefs, Jet.

Tijger1
28 mei 2013, 11:37
Weer een goede echo gehad.
Hartje zien kloppen en horen kloppen!

Tijger1
28 mei 2013, 11:38
Ann balen van je negatieve test.
Hoop dat de test te vroeg was.

Veggiemama wat fijn dat het waarschijnlijk geen mola is.
Sterkte!

pooh1986
28 mei 2013, 15:13
Jaaaaa tijger! Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!! Ben echt zoooo blij voor jullie!

Ann, blif toch nog ff duimen voor je hoor!!

Veggiemama,wat een verdrietig vehaal :( ik hoop dt je aan het einde vd dag 'goed' nieuws hebt. Heel veel sterkte iig!

Hier gaat alles goed, ik ben halve dagen gaan werken en dit doet wonderen voor mijn lichaam. Heeeeeerlijk!

An88
29 mei 2013, 08:27
@ Tijger: jeeeeeeeeej!!!!!! Gefeliciteerd meis! Ik ben echt superblij voor je ;)
@ Jet: wat gezellig dat je hier ook mee komt kletsen. Nu loopt het wel een beetje door elkaar ;)
@ Pooh: heerlijk toch. Goed voor jezelf zorgen hoor.

@ Hier, nog niet ongesteld dus. Nu dag 35 alweer. Eigenlijk voel ik nog niet zoveel :S

Tijger1
29 mei 2013, 13:05
Pooh goed dat je halve dagen bent geen werken!
Goed om jezelf denken!

Ann blijf duimen hoor!!

Ik had gister nog even contact opgenomen omdat ik gister eigenlijk de termijnecho zou hebben. Maar dit was even een echo om te kijken of alles goed is en klaar was het, zelfs geen fototje mee gekregen.
Nu mag ik maandag bij de vk komen voor termijnecho en dan dinsdag de intake bij de vk. Kon even niet tegelijk worden ingepland. Maakt ook niets uit.
Dus maandag mogen we weer spieken

An88
30 mei 2013, 09:43
@ Tijger: nog een keertje kijken! Wel apart dat je niet een foto'tje mee kreeg de vorige keer.

@ Hier: gisteravond ongesteld geworden. Ben er eigenlijk wel blij mee, nu kunnen we door :)

Tijger1
2 juni 2013, 22:05
Ann fijn dat je ongi gekomen is!
Nu duimen dat dit de laatste ongi s voor de komende 9 maanden

An88
3 juni 2013, 11:18
@ Tijger: als dat zou kunnen! Graag ;)
Ben je al terug van de vk?

Tijger1
3 juni 2013, 12:02
Hebben om 13.10 afspraak.
Morgen om 13.10 intake vk. Twee dagen achter elkaar naar de vk.

An88
3 juni 2013, 15:05
Ok, ben benieuwd. Hoop dat alles nog steeds goed is.
Wat gaat de vk doen met de intake als je toch al een paar echo's hebt gehad? Geldklopperij..

Tijger1
3 juni 2013, 15:09
Meiden we hebben hier weer slecht nieuws gehad.
Hartje van ons kindje klopt niet meer.
Woensdag naar de gyn en dan kijken hoe verder.
Ben kapot van verdriet

pooh1986
3 juni 2013, 16:44
Jeetje tijger, ik schrik van je berichtje! Owww wat vind ik dit erg voor jullie....hele dikke knuffel. Ik weet even niet wat ik tegen je moet zeggen, waarschijnlijk is er ook niks waardoor jij je beter voelt..:( :(

An88
3 juni 2013, 17:10
@ Tijger: ............... Ik weet ook niet wat ik tegen je moet zeggen. Meis wat erg... Dit is echt wel weer het laatste wat je verwacht :'(

Knuffeltje
3 juni 2013, 19:25
Neeeeh toch tijger, wat vreselijk dit heb ik echt niet verwacht.. :( Hou je sterk meid, ik denk aan je..

Tijger1
3 juni 2013, 19:53
Dank jullie meiden!
Zijn even beetje de weg kwijt.
Hadden dit totaal niet verwacht.

baukje31
3 juni 2013, 20:50
@Tijger, och meis kwam even spieken hoe het met je ging, maar dit had ik totaal niet verwacht...weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen....sterkte..

Twinkle
3 juni 2013, 22:56
Klote tijger :( heel veel sterkte

Tijger1
4 juni 2013, 06:20
Dank jullie wel.

Wilde dat het al woensdag was. Dat ik weet waar ik verder aan toe ben.
Wil dit keer niet afwachten en geen pillen. Wil dat ze mij inplannen voorcurretage en het liefst deze week nog. Aangezien volgende week donderdag r jarig is.
Pfft wat is dit weer moeilijk zeg.

An88
4 juni 2013, 09:40
@ Tijger: waarom moet je wachten tot woensdag? Ik snap dat je het zo snel mogelijk achter de rug wilt hebben hoor. Snap niet zo goed waarom ze je dan toch in spanning laten.

Tijger1
4 juni 2013, 09:48
Ik heb nu heel erg de pech dat ik deze echo bij de vk had.
Als ik hem bij de gyn had waren er nu al afspraken gemaakt.
Nu heeft de vk afspraak bij de gyn gemaakt en dat kon niet anders dan pas morgen.

An88
4 juni 2013, 12:30
Ah, ok. Ik snap het. Wel balen. Toen ik wist dat het niet goed was, wilde ik het ook echt zo snel mogelijk achter de rug hebben. En voor jou natuurlijk ook met de verjaardag voor de deur..

Tijger1
4 juni 2013, 12:49
Wil het inderdaad zo snel mogelijk uit mijn lichaam hebben.
En wil gewoon voor r een leuke verjaardag hebben.
Is er heel erg mee bezig dat hij 4 wordt en dan naar school gaat.

Veggiemama
4 juni 2013, 13:11
@ Tijger: wat ontzettend verdrietig...je hoopt toch zo dat het een keer goed mag gaan maar dan alweer zo'n grote teleurstelling en pijnlijk verdriet....ik leef erg met je mee en wens je heel veel sterkte toe...

@ An: jammer dat je ongi bent geworden maar nu kun je idd door....ik hoop dat het allemaal bij mij ook snel weer op gang komt. Voorlopig vloei ik nog, 2 weken na curettage...nu donderdag de officiele uitslag van de onderzoeken, er is nog bloed opgestuurd, afwachten maar...

An88
4 juni 2013, 16:57
@ Tijger: ja, dat vind ik logisch hoor. Het leeft niet meer, dus zo snel mogelijk ervan af. Hoe naar en verdrietig dat ook is.. En je wilt ook niet dat je zoontje er teveel van merkt, vooral op zijn speciale dag. Kan het nog steeds niet geloven meis.. Dacht echt dat het deze keer wel goed zou gaan.
@ Veggiemama: ach ja, de kans was ook wel heeeeel klein dat het meteen raak was hoor, dus niet heel verrassend ;) Bij jou komt het ook wel weer op gang hoor, 2 weken na curettage is volgens mij helemaal niet gek. Maar de officiële uitslagen? Is dat dan uit Nijmegen ofzo? Want je had toch ook al uitslagen? Waren die van je eigen zh?

Tijger1
4 juni 2013, 18:29
Ann iedereen is helemaal verbaasd.
Merk ook dat de klap bij ons nu ook veel harder aan komt dan de andere keren.
Zitten nu ook veel meer te piekeren over de toekomst, hoe verder.
Mijn vriend is ook echt van slag. Heel stil. Kunnen beiden de draai totaal niet vinden

Veggiemama
4 juni 2013, 20:05
@An: het schijnt dat het materiaal (zo noem ik het maar ff) opgestuurd is naar Maasstad. Ik dacht dat het naar Nijmegen gestuurd zou worden omdat ze daar gespecialiseerd zijn in het onderzoeken van mola's. Maar die uitslag kwam uit Rotterdam. Er is wel bloed opgestuurd naar Nijmegen. Snap er ook ff niks van maar donderdag zal ik wel duidelijkheid krijgen van de gyn. Ja, twee weken vloeien is wel normaal maar merk dat ik wel een laag energiepeil heb. Dat komt mede doordat ik door de hormonen sinds 5 jaar weer een opvlamming heb van mijn darmziekte (colitis ulcerosa) en daar ook medicatie voor heb. Dus even alles tegelijk. En nog werken, studie erbij (29 juni examen en dan eindelijk klaar) dus wel veel maar neem mijn rust wel tussendoor.

Tijger1
5 juni 2013, 14:32
Ik word vrijdag geholpen

Veggiemama
6 juni 2013, 11:33
@Tijger: Ik wil je nogmaals veel sterkte wensen. Ik heb 2 weken geleden een curettage gehad omdat het vruchtje niet meer leefde en ze aan een mola dachten. De ingreep op zich vond ik erg meevallen maar het is alles er omheen wat het zo moeilijk maakt. Je gaat een rouwproces door, dat moet je tijd geven. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen natuurlijk, na zoveel miskramen....Ik kan me voorstellen dat het steeds zwaarder en moeilijker wordt om met het verdriet en de teleurstellingen om te gaan. Veel sterkte morgen maar ook de tijd daarna, om dit weer te verwerken. Dikke knuffel.

Tijger1
6 juni 2013, 16:11
Dank je wel veggiemama.

Moet morgen pas om 13.15 in het zkh zijn

baukje31
6 juni 2013, 21:09
@Tijger, sterkte morgen...

Tijger1
6 juni 2013, 21:23
Dank je wel

pooh1986
7 juni 2013, 07:30
@ tijger, heel veel sterkte vandaag.

An88
7 juni 2013, 08:27
@ Tijger: sterkte vandaag meis!

Tijger1
7 juni 2013, 08:35
Dank jullie wel.
We gaan zo maar even de stad in. Nieuwe wol halen om deken te haken.
Was met babydekentje bezig, maar dat gaat maar even de kast weer in.

mannie
7 juni 2013, 11:35
Heel veel sterkte tijger denk aan je!

sjaaksterr
7 juni 2013, 18:53
Tijger, wilde ff zeggen dat ik aan je denkk!!! hoe gaat het met je? hoe is de curettage gegaan?

Tijger1
7 juni 2013, 19:04
Curettage is goed gegaan.
Heb maar heel even op de uitslaap kamer hoeven te liggen. Was heel vdrietig dus ze hadden zo iets zullen we lekker naar zaal gaan zodat je man an komen.
Was om 17.00 weer thuis.
Nu erg duf en zweverig.
Heb na dat ik eerste keer wakker werd na ok niet meer gedur door alle emoties, daardoor zo duf.

Veggiemama
8 juni 2013, 19:33
@ Tijger: Dit is ook heel verdrietig....ik hoop dat je niet al te veel last hebt van de curettage, het is allemaal al erg genoeg...heel veel sterkte, meid. Kun je er een beetje over praten met je man en/of familie?
Liefs, Jet.

Tijger1
8 juni 2013, 21:08
Kan er wl over praten met man, fam, vrienden.
Helaas weten mijn ouders nog niets, die zijn op vakantie in turkije. En hebben even een leugentje verteld over de echo die we hadden gehad, omdat we weten hoe mijn moeder reageert op dit nieuws. Mijn moeder heeft in coma gelegen en daardoor erg emotioneel.
We zouden dan hun vakantie verpesten.
Maandag moet ik hun bellen met dit nieuws. Zie er nu al tegenop

Tijger1
9 juni 2013, 06:04
Meiden hoe was jullie bloedverlies van de curettage?
Ik heb nu aleigenlijk niets meer, maar wel hele tijd buipijn. Het gevoel dat er nog wel meer gaat komen.

pooh1986
9 juni 2013, 07:40
Tijger, gelukkkig dat alles goed is gegaan. Ik kan me voorstelen dat je richting je ouders een leugentje om bestwil hebt vertelt...pff succes morgen met vertellen :(
De dag vd curettage bloedde ik best heftig (maar ik had ook cytotec ingenomen in het ziekenhuis) de volgende dag was het al een heel stuk minder maar heb uiteindelijk nog zo'n 1,5 week licht gevloeid.
De eerste x was heel.anders, maar toen had ik al.2 wkn gevloeid voor de curettage dus niet te vergelijken.

Veggiemama
9 juni 2013, 10:15
@Tijger: fijn dat je er wel over kunt praten, is heel belangrijk...kan me ook voorstellen dat je wacht totdat je ouders thuis zijn...
Wat betreft het vloeien, de eerste dagen na de curettage had ik weinig bloedverlies. Drie dagen erna kwam het pas los. Eerst helderrood. Nu, bijna 3 weken later, verlies ik nog steeds wat maar dat is zo af en toe wat bruinig. Ik hoop dat het meevalt bij jou. Sterkte morgen...

Tijger1
9 juni 2013, 11:09
Het voelt ook in mijn buik zo dat er nog wel meer bloed komt, echt dat zeurende gevoel.
We wachten van de week wel af.

Bah zit zo slecht in mijn vel. Echt niet fijn.
Vorige keren kon ik mij zelf wel aardig oprapen, maar nu lukt dat niet. Deze keer vind ik het heftiger dan de andere keren. Was ook verder en andere keren alleen lege vrucht zakjes.nu 2 keer goede echo gehad.
R en ik zijn water en vuur op het moment. Hij heeft door dat mama niet lekker in haar vel zit. Wil dan ook niets van mama weten. En als hij iets van mij wil is het op vervelende manier.
Net maar goed duidelijk gemaakt dat ik daar erg verdrietig van wordt. Nu aan het buiten spelen had hij bloemetjes geplukt voor mij. Dus denk dat het wel duidelijk is dat ik erg verdrietig van hem werd en erg boos op hem was

baukje31
9 juni 2013, 14:40
Volgens mij had ik na beide keren weinig bloedverlies...
Kan me voorstellen dat je even niet meer weet wat je moet, het is ook niet niks wat jullie mee maken en idd ik vond de tweede keer ook heftiger omdat ook wij een goede echo hadden met kloppend hartje, je kan hier altijd je hart luchten. Ik weet wel dat ik na de tweede miskraam er helemaal klaar mee was...het blijft gewoon heel moeilijk omdat de wens voor een tweede zo sterk is...meid hoop dat het voor jullie is weg gelegd, blijf voor je duimen.

An88
9 juni 2013, 17:50
@ Tijger: zorg goed voor jezelf he meis.. Neem je tijd.
Wat naar dat je het je ouders nog moet vertellen :S

Tijger1
11 juni 2013, 09:06
Bah, moet zo voor extra controle naar het zkh.
Heb nog steeds buikpijn en nu ook koorts erbij.

Tijger1
11 juni 2013, 11:51
Ik lig in zkh. Kreeg koorts dus vanmorgen naar de gyn en moest gelijk blijven. Is nog wat achtergebleven. Vanmiddag weer curettage en zo eerste infuus antibiotica. Na ok nog weer antibiotica via infuus en afhankelijk van temp mag ik naar huis

Veggiemama
11 juni 2013, 14:57
@Tijger: O bah! Wat naar voor je! Hoop dat je snel naar huis mag, want dit is balen zeg! Sterkte en beterschap!

pooh1986
11 juni 2013, 19:00
Jeetje dat kun je er ook nog wel bij hebben :(, heel veel sterkte tijger!

Tijger1
11 juni 2013, 22:02
Ben weer thuis.
Was dus nog wat achtergebleven.
Baarmoeder is nu ontstokrn, daar antibiotica voor mee.
Als ik 38.5 of hogere temp krijg weer bellen en komen
Moet het heel rustig aan doen komende dagen/ week

baukje31
12 juni 2013, 07:30
Och meid...wat een ellende weer. Neem de tijd om alles een plekje te geven, pas goed op jezelf..dikke knufff

Tijger1
12 juni 2013, 07:35
Dank je wel baukje.
Er wordt hier thuis goed op mij gepast. Mijn vriend is ontzettend bezorgt.

An88
12 juni 2013, 08:21
Pfft.. Het kan ook nooit normaal he. Sterkte meis!

Tijger1
12 juni 2013, 09:36
An dat is wat ik gister ook zei, kam het nou niet een keer normaal gaan en gewoon goed gaan

mannie
12 juni 2013, 12:34
aaah tijger wat een klote nieuws weer!! echt onmenselijk wat je moet doorstaan! heel veel sterkte!

Tijger1
12 juni 2013, 13:03
Mannie dank je wel!!

An88
14 juni 2013, 08:28
@ Tijger: hoe voel je je? Vandaag verjaardag van de kleine man?

Tijger1
14 juni 2013, 11:20
Ann hij was gister jarig.
Zondag vieren we het.

Vandaag gaat jet niet zo.
Veel last van mijn buik.
Merk ook echt dat ik het rustig aan moet doen.

An88
17 juni 2013, 07:58
@ Tijger: oh, ik dacht vrijdag. Hebben jullie er wel een leuke dag van kunnen maken? Balen dat je je niet lekker voelde. Hoe gaat het nu?

Tijger1
17 juni 2013, 08:54
Ann we hadden donderdag een rustig dagje. Zouden eigenlijk een dagje weg gaan, maar dat ging niet.
Dus was bezoek gehad.
Gister hebben we het echt gevoerd en gisteravond wel gesloopt.
Ook meer bloedverlies en buikpijn.
Maar na een goede nachtrust nu weer minder buikpijn.
Vermoeidheid lijkt ook klein beetje minder te worden.
Langzaam aan krabbelen we weer op lichamelijk.
Donderdag controle bij de gyn, hoop zo dat de ontsteking dan weg is. Gister laatste tablet van de kuur gehad

An88
18 juni 2013, 08:55
@ Tijger: ik vind het zo sneu voor je.. Hopelijk gaat het nu snel beter gaat lichamelijk, maar ook psychisch (het is niet zomaar iets natuurlijk..)

frances
18 juni 2013, 21:48
Ik heb ook een miskraam gehad, ben zo verdrietig. Hoe lang zal het duren voordat ik weer zwanger ben? Op een website die ik gevonden had staat dat je eigenlijk direct weer kan beginnen als je wil
http://zwangerbuikkramp.nl/zwanger-na-een-miskraam.html
(http://zwangerbuikkramp.nl/zwanger-na-een-miskraam.html)kan iemand dat ook aanbevelen of is het beter te wachten?? en duurt het langer na curettage?
Groetjes, Frances

An88
18 juni 2013, 23:40
@ Frances: wat naar.. Helaas kunnen we er hier allemaal over meepraten. Moet je nog een curettage ondergaan? Of komt/is het vanzelf gekomen?
Je kunt meteen weer zwanger worden, vaak ben je zelfs vruchtbaarder meteen na de miskraam. Het enige nadeel is dat je dan niet precies weet hoe ver je bent, maar met een termijnecho kunnen ze dat heel goed bepalen. Volgens mij maakt het niet uit of je gecuretteerd bent of niet, maar dat weet ik niet zeker. Sterkte meis!

Tijger1
19 juni 2013, 06:28
Frances wat naar.
Hoever was je? En is het spontaan gekomen?
Volgens mij mag je ook na een curettage gelijk weer zwanger worden.
En na een mk ben je vruchtbaarder is mijn eigen ervaring.
Dus als je het aankan zou ik er weer vor gaan.
Sterkte met het verwerken!

Tijger1
20 juni 2013, 12:33
Weer terug van de gyn
Was alleen maar gesprekje.
Met de tweede curettage hebben ze nog resten weggehaald en de ontsteking. Dat ik nu nog buikpijn heb is logisch.
En de vermoeidheid was ook logisch, doordat ik en een ontsteking heb gehad en 2 keer vlak achter elkaar narcose.
Mogen als we willen gelijk weer zwanger worden.
Dus eindelijk weer een keer wat positief nieuws

An88
20 juni 2013, 19:04
@ Tijger: het mag ook wel eens mee zitten hoor ;) Gelukkig is het allemaal niet raar en moet er gewoon wat tijd overheen gaan voordat alles weer normaal is. Ben je nog heel verdrietig over het hele gebeuren of toch alweer een klein beetje positief?

Veggiemama
20 juni 2013, 19:13
@Frances: wat naar en verdrietig...veel sterkte met dit verlies...
@Tijger: gelukkig wat positiever nieuws, ik hoop dat je goed opknapt nu en je cyclus snel weer op gang komt.
@An: hoe is het nu met jou?

Eigen update: Gisteren is mijn menstruatie weer op gang gekomen, dus ik hoopte weer verder te gaan met het traject. Maar vandaag zei de internist dat dit geen goed plan is omdat mijn darmziekte (heb colitis ulcerosa) nog onrustig is dus ze wil eerst een coloscopie (darmonderzoek) doen dinsdag...dat kwam wel koud op mijn dak :-( Dus ik hoop dat de uitslag meevalt, alleen gaat er toch weer een maandje overheen...Dat is wel balen.

An88
20 juni 2013, 23:09
@ Veggiemama: oeeh.. dat is balen! Helemaal als je het niet verwacht :S Waar willen ze dan naar kijken mbt zwanger worden?

@ Hier: dag 22 van de cyclus, een 'harde' buik, dus denk dat m'n eisprong geweest is. Maar heb er niets van gevoeld. Ik weet het niet.. Ben ook druk met andere dingen (nieuwe baan en veel werken), dus dat helpt misschien ook er niet teveel mee bezig te zijn. Ik zou echt willen dat we al 10-15 dagen verder waren ;)

Veggiemama
20 juni 2013, 23:44
Spannend, An....hopelijk is het raak! Ik duim heel hard voor je. De internist wil kijken waar de ontsteking precies zit, en hoe actief het is. Daar kunnen dan medicijnen op afgesteld worden. De medicatie die ik nu gebruik doet waarschijnlijk niet genoeg. Medicatie en ontstekingen hebben invloed op de ontwikkeling van het ongeboren kind. Dus ze wil eigenlijk eerst dat de ontsteking weg is...Ook heeft ze me aangemeld voor een éénmalig spreekuur voor vrouwen met CU of Crohn die zwanger willen worden. Dan kan ik daar ook mijn vragen afvuren over bijv. voeding en bijwerkingen van medicatie...Ik heb nu vakantie dus ook wel een beetje balen dat het onderzoek nu moet gebeuren. Gelukkig dan maar snel, dan ben ik er maar vanaf.

Veggiemama
20 juni 2013, 23:45
p.s. wat voor werk doe je, An?

Knuffeltje
22 juni 2013, 19:11
Tijger: fijn dat je nu eens goed nieuws hebt te horen gekregen! Willen jullie ook gelijk weer beginnen met zwanger worden? An: Het is weer spannend bij jou,er hopelijk dit keer goed nieuws!! Hier: Ik ga aanstaande maandag weer beginnen met spuiten en hopelijk heb ik dit keer niet teveel eitjes.. Die rust heeft mij wel goed gedaan want het werd mij een beetje teveel maar goed we gaan ervoor.. Het is bijna augustus en begin wel weer die verdriet te voelen omdat ik eingelijk over een maand mijn kindje in mijn armen zou gaan houden:cry:

Tijger1
22 juni 2013, 20:23
Knuffeltje spannend om weer te beginnen!
Hoop dat het nu goed gaat en je niet teveel eitjes krijgt!

Wij willen er wel weer gaan. Maar wel met een dubbel gevoel.
Een stuk angst om weer verder te gaan, bang voor weer een klap. Maar we zijn ook bang dat als we even pauze inlassen dat het dan weer een jaar duurt voor ik zwanger ben.
En na en mk ben je vruchtbaarder, vandaar toch maar ervoor gaan.

Ann spannend. Duim heel hard voor je

An88
22 juni 2013, 22:18
Thanks meiden, ik heb echt GEEN idee... :S Gister had ik ineens (voor het eerst deze cyclus) pijn bij eierstokken, maar het kan toch niet zijn dat mijn rondes nóg langer worden..... Dat wil ik niet!!!! ;) Duurt me allemaal al lang genoeg. Ik ga nergens vanuit hoor, ik merk het wel. Wat wel gek is, is dat ik bijna geen afscheiding heb (gehad) en nog zoiets geks: af en toe denk ik dat ik gevoelige borsten heb, maar dat is dan toch niet zo :S Nog even afwachten maar :)

Tijger1
25 juni 2013, 08:53
Ann hoe gaat het nu?
Wanneer ga ie test doen als ongi er niet is?

An88
25 juni 2013, 18:22
@ Tijger: voor het eten naar toilet gegaan, en toen verloor ik een lichtroze bolletje met allemaal (het leek wel) vaatjes/draadjes. Ben er toch best van geschrokken eigenlijk.. Het is nl pas dag 27 en kan nu echt nog niet ongesteld worden denk ik. Maar wat was het dan? Een vruchtje..? :S Enig idee?
Ik weet nog niet of ik een test ga doen, heb er nog wel eentje liggen.

Tijger1
25 juni 2013, 20:27
Op zich kan je op dag 27 wel ongesteld worden.
Zou niet weten wat het kan zijn.
Mijn tweede mk was met 5 weken, en toen niet iets van dat gezien.
Maar goed dqt zegt natuurlijk niet dat het niet kan.
Blijf voor je duimen!

An88
26 juni 2013, 08:01
@ Tijger: nou, idd dus vanmorgen ongesteld. Korte ronde dus..

Tijger1
26 juni 2013, 08:39
Ann balen zeg!
Knuffel!

Tijger1
26 juni 2013, 20:14
Weet iemand eigenlijk hoe het met nien gaat?

An88
26 juni 2013, 22:43
@ Tijger: thanks. Tja, beter zo dan dat ik er nog 8 dagen op moet wachten zoals in de vorige ronde. Maar het is wel jammer. Vorig jaar op deze dag (of net ervoor of erna) werd ik zwanger, daarom had ik het heel erg leuk gevonden als het nu weer in dezelfde periode zou zijn. Maar helaas.
Nee, geen idee hoe het met Nien is.

Tijger1
4 juli 2013, 14:22
Bah, bah, bah
Eerste bloedverlies gespot.
Volgens de gyn moest ik rekenen vanaf tweede curettage, dan zit ik op dag 24. Als ik uit ga van eerste curettage dan zit ik op dag 28.
Hoop dat het snel goed doorzet, want heb behoorlijke buikpijn.
Vanavond ook weer werken. Blggh

An88
5 juli 2013, 08:23
@ Tijger: balen dat je zo'n pijn hebt in je buik. Hopelijk zet het inderdaad meteen door.

@ Hier: erg druk, maar nu bijna vakantie :)

Tijger1
5 juli 2013, 08:37
Krijg je vandaag vakantie?

Het is gister gelijk doorgezet.
We hebben denk ik mijn ei gemist. Is denk ik al geweest toen ik nog wat bloedverlies had

Tijger1
13 juli 2013, 20:42
Wat is het hier rustig.
Hoe gaat het met iedereen?