+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: innestelbloeding of ongesteldheid?

rollergirly
    Guest

innestelbloeding of ongesteldheid?

Hoi,
    ik heb een vraagje, ik heb normaal een duidelijk ongesteldheid (elke maand zelfde klachten). Nou heb ik sinds gisteren rood (niet bruinig) bloed, dit terwijl dit pas dag 25 is (vorige maand was mijn cyclus 32 dagen). Ik heb vorige week woensdag duidelijk mijn eisprong gevoeld, maar vind het dus vreemd dat ik nu al bloed. Ik ben ook super moe, sinds vorige week woensdag. Ik snap er helemaal niets meer van. Wat denken jullie, toch ongesteldheid of juist innesteling? En als het innesteling zou zijn, hoe lang duurt dit dan? Heb sinds gisteravond last van de bloeding.

liefs rollergirly

snippie
    Guest

Re: innestelbloeding of ongesteldheid?

word het heftiger?en is het veel bloed?
    het kan zijn dat het niet je ei was maar je innesteling die je gevoeld hebt.
    ik weet natuurlijk niet hoelang je cyclusen normaal zijn en of die regelmatig zijn.
    hoop voor je dat het ene innesteling bloeding is!

sterkte liefs snippie

rollergirly
    Guest

Mijn cyclussen zijn tussen de 28 en 32 dagen. En ik zit nu op dag 25 (dus begon om dag 24). Ik heb normaal een vast patroon van ongesteld worden en de kleur is ook altijd hetzelfde (namelijk bruinig, sorry voor de details), nu is het helder rood en ook van een andere structuur. Dus vandaar dat ik het niet snap.

snippie
    Guest

o oke maar is het veel en hoelang ben ej gestopt met de pil?

kaatje85
    Guest

Als het al sinds gisterenavond duurt en het is rood bloed dan zou ik ervan uitgaan dat je ongi gaat worden.
    Een innesteling is heel weinig bloed en duurt volgens mij niet zo lang.
    Ik heb zelf ook een innesteling gehad vorige week zaterdag, begon rond half 8 en een uurtje later was het over daarna geen last meer gehad!
    Paar krampjes en klein beetje bloed!
    Hou het even in de gaten!!

rollergirly
    Guest

Dit word dan mijn 4de ongesteldheid sinds ik gestopt ben met de pil. Dus weet een beetje hoe het is nu ik gestopt ben. Ik denk zelf ook steeds meer aan een ongesteldheid, hoewel ik het nog steeds vreemd vind dat de structuur en alles anders is.

snippie
    Guest

sommige lichamen hebben langer nodig om opgant te komen!
    dus kan best zijn dat jouw cyclus nog gaat veranderen.
    jah vind het ook raar,maar het lichaam is een raar iets.
    als je bloeding niet veel is en straks over is dna kan het ebts een innesteling zijn.
    liefs snippie

rollergirly
    Guest

Ik weet dat mijn lichaam veranderd, maar ik snap er echt niets meer van. ik ga er maar vanuit dat ik gewoon ongesteld ben geworden en dan ik weer een maandje moet wachten.

snippie
    Guest

dat kan je idd het beste doen!

liefs snippie

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten