denk dat mijn cyclus nog een beetje van streek. Ben nu in eens ongesteld. Normaal nooit op maandag. Had eigenlijk gehoopt dat het weg zou blijven. Maar ik wacht even af hoelang deze menstruatie duurt en dan wachten we maar af.
Eva_697Oud lidBerichten: 1.610Lid sinds: 1 januari 2005
@ juffie, je cyclus loopt niet op dagen.. dus maandag dinsdag of woensdag. Als je cyclus 28dagen is bijvoorbeeld.. kan het best zijn dat de ene keer de 28e dag op donderdag valt en de andere keer op een maandag.. gewoon de dagen tellen, dat is een stuk makkelijker en duidelijker 😊
mdtjeOud lidBerichten: 1.745Lid sinds: 12 september 2008
Als je cyclus 28 dagen is, wordt je júíst elke keer op dezelfde dag ongi, Eva 😉 Ben je pas gestopt met de pil, juffie? Want dan kan je idd een tijdje wat onregelmatiger zijn. Ik heb trouwens al jaren geen pil meer geslikt, maar ben evengoed onregelmatig nu. Succes met de volgende ronde!
vjOud lidBerichten: 4.733Lid sinds: 3 augustus 2008
ehm, ben ik nou gek? Als je een cyclus van 28 dagen hebt, word je de 29e dag ongi, dat is weer dezelfde dag vd week als dag 1 van je vorige ongi, 4 x 7 = 28 Dacht ik...
Eva_697Oud lidBerichten: 1.610Lid sinds: 1 januari 2005
hmmmm vreemd,, ik rekende mijn cyclus altijd van: dag 28 werd ik ongi en tegelijk rekende ik die als dag 1.. aaah wat dom eigenlijk.. dan is mijn cyclus deze maand 27dagen ipv 28 :shock:
mdtjeOud lidBerichten: 1.745Lid sinds: 12 september 2008
denk dat het een beetje op zijn kop staat. Sinds ik in november ben gestopt met de nuvaring. In december een keer een beetje ongesteld geweest en nu bijna heel de week. En ook veel meer dan voorheen. Dus ik denk dat ik echt ongesteld ben. Ik ga toch maar eens van die ovualtie testen bestellen. Heb ook mijn gegevens in gevuld bij menstruatiekalender. En daar kan ik ook zien wanneer ik mijn eisprong krijg.
Hopelijk lukt het deze ronde
nluitenOud lidBerichten: 1.891Lid sinds: 1 januari 2005
hoi juffie balen hoor.. Toch ieder keer weer een tegenvaller als de ongi weer komt he. Ik hoop met je mee voor de volgende ronde! Wij zijn sinds juli 2008 gestopt, dus het kan mij ook niet snel genoeg gebeuren 😂 . Ik ben de laatste keer anderhalve dag ongesteld geweest, mijn lenzen zijn niet meer te dragen, ben duizelig en heb een heel weekend op bed gelegen met hoofdpijn.. Ik dacht deze keer echt dat het zo ver was! Ik ga straks ook ovulatietesten halen. Eens even kijken hoe dat werkt.