Gerjanne1981 schreef:Ha Jootje! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat betekent dat je in mei 2010 bent uitgerekend toch? Ik hou het forum goed in de gaten of er al een 'Uitgerekend mei 2010' topic is opgestart (in het forum clubje 'Zwanger zijn'), tot nu toe nog niet dus dan ben jij de eerste! Voor iedere maand is er al zo'n topic, dus zou leuk zijn als jij er eentje ozu opstarten. Lekker kletsen en ervaringen delen met anderen die ook net zwanger zijn en in mei uitgerekend zijn.
Wij hebben het met 4 weken en 6 dagen verteld aan de beide ouders en broers/zussen. Na 6 weken aan een aantal goede vrienden en met 10 weken aan de rest van de wereld (op Hyves dus haha). Maar het is natuurlijk heel persoonlijk, doe waar jij je zelf het prettigst bij voelt. Ik had ook zoiets van: gaat het mis, dan zij het zo, maar dan kan ik er in ieder geval over praten! Tot nu toe gaat alles goed, ben vandaag 15 weken zwanger.
Jootje zit in het apriltopic. Maar heeft helaas een miskraam gehad. Gisteren een echo gehad en bleek dat het hartje niet klopte.
Dus nog geen mei topic. Maar dat zit er nu wel aan te komen. Want ik ben eind april uitgerekend!