Natuurlijk we hadden een kinderwens, maar na 3 maanden dat het al lukt. Ochhh ik geloof het nog niet. écht waar, ik vind dat wel tof dat ik kan praten erover ik moet nu nog stoppen met roken da's minder. Mja. We zitten wel met een probleem, mijn schoonmoeder kan totaal niet zwijgen. Maar mijn moeder wel en natuurlijk is dat ambetant. Mijn mama weet het al half en half maar zijn moeder niet. Da's zo moeilijk ik wil het haar vertellen maar ze zal het nooit zwijgen. Da's zo spijtig. Ik weet ni wat ik moet doen.
Ik mocht bellen naar de dokter voor bloeduitslag tussen 19.00 en 19.30u. Om 19.01u zal ik de telefoon al grijpen. Ik ben nerveus. Het is inderdaad wel leuk op mijn werk, ze weten dat we een kinderwens hebben, en ze vertelden vanmorgen terug al... Als je zwanger bent... En ik dacht in mezelf: (ik ben zwanger) als het geen vals alarm is. Ik vond het grappig. En dan moet je het toneelstukje meespelen. hehe.
Dank u wel dat u zo luistert en terug reageert da's tof.
Mirena0110 schreef:Ik kan het me best voorstellen, dat je zenuwachtig bent. Maar het moet nu wel héél raar lopen wil je niet zwanger zijn. Als ik jou was, zou ik lekker naar mijn werk gaan en juist genieten van je eigen (nog heel erg) kleine geheimpje!