Jullie zijn lief!:D Het heeft uiteindelijk anderhalf uur aangehouden, heb inderdaad een warme douche genomen en dat scheelde wel ietsje maar bleef erg pijnlijk, ben vervolgens met een warme kruik op bed gaan liggen, kon bijna niet liggen zo k*t, was bijna van plan de vk te bellen toen het ineens minder werd, ben toen rustig gaan liggen en toen ging het wel weer...pfoe vond het echt dood eng.
Korel, tjee dat is inderdaad erg vroeg voor ontsluiting, als de ontsluiting maar niet meer wordt. Kennis van mij is vorige week bevallen met 28,5 week maar bij haar waren de vliezen gebroken en daardoor lag ze al in het ziekenhuis, hadden het kindje al longrijpers toegediend en na een paar dagen kreeg ze weeen en is ze dus bevallen.
Maar denk dat ik niet zo snel ontsluiting krijg hoor;) Bij mijn dochter duurde dat ook nogal lang.
Sab, Zelfs anderhalf uur, maar volgens mij was dit wel iets meer als harde buiken. Maar heb er verder niet weer last van gehad en lekker kunnen slapen gelukkig. En volgens mij is het zo dat je verlof zowiezo dan 6 weken voor de uitgerekende datum in gaat als je in de ziektewet zit. En doe maar lekker rustig aan, pijn aan je bekken en rug zal wel niet zo weg gaan maar als je rustig aan doet wordt het hopelijk niet erger.
Enne weeen voel je wel hoor;) Al is het bij de een natuurlijk heftiger als bij de ander, en vruchtwater verlies je pas als de vliezen gebroken zijn en kan best dat als je al ontsluiting hebt dat je vliezen nog helemaal niet gebroken zijn;)
Enne zeiltje mag niet, ze verkopen het wel, wij hadden het na advies bij de babydump gekocht en toen hoorde ik van mijn buurvrouw (die is kraamverzorgster) dat dat helemaal niet mag, ben weer terug gegaan naar de babydump en kreeg wel mijn geld terug. Is inderdaad molton hoeslaken, gewone hoeslaken, hydrofiele luier bij het hoofdje en lakentje met dekentje, je kunt evt nog een molton luier/onderlegger over de hoeslaken doen ter hoogte van het lijfje (dit vangt goed op als de luier lekkage heeft;) maar het hoofdje mag hier niet op liggen. Verder moet je het bedje zo laag mogelijk opmaken, dat de kleine bijna met de voetjes tegen het voeten einde ligt.
Trisha, oh spannend, wanneer krijg je de extra echo? En waarom belde ze daar nu pas over en hebben ze dat niet gelijk gezegd?
Chocola, lekker dat jullie het kamertje al zo goed als klaar hebben. En wat handig dat jullie zoveel gekregen hebben:)
Enne wat op die lijst staat is echt voor het begin, maar denk dat je ook veel sokjes krijgt hoor, bij kleertjes of in kaartjes;) Ik was ook pas als de mand vol is;) maar reken maar dat die snel vol is in het begin, er gaat nog wel eens wat mis dus je kleintje heeft de eerste dagen zo 2 a 3 setjes op een dag aan hoor;) Denk dat als je een stuk of 5/6 paar sokjes hebt het wel prima is. Beddengoed hebben we van alles 3 gedaan, als er dan eens wat in de was zit en er gaat wat mis dan heb je nog een setje...
Yente, volgens mij hebben wij ook een matrasje van koudschuim, is prima hoor.
Liefs