@Noortje, pb is aangekomen en heb je beantwoord!
Heerlijk hé effe naar de kapper, voelt als een soort verwennerij.
Ik ben op oudjaarsdag gegaan, ik was al heel lang niet meer bij de kapper geweest. Mijn haar was dan ook erg lang geworden tot op het midden van mijn rug. Nu komt het tot ietsje over mijn schouders en is in lagen geknipt, staat veel vlotter zo.
@Lin heb je een leuke ondertrouwdag gehouden? Het stelt niets voor, je staat zo weer buiten, maar het heeft toch iets speciaals.
@Madelief ik vond het ook altijd moeilijk iemand zwanger te zien, nu vind ik het ook vaak gek om iemand met een dikke buik te zien zo van, krijg ik nu ook echt zo´n buik? Je gunt het iedereen, maar zelf wil je ook zo ontzettend graag. Het liefst ging ik ook altijd de dikke buiken uit de weg, maarja dat heb je niet in de hand. Ik weet nog op mijn werk, ik had een off day vertelde mijn collega dat ik weer flink ongi was geworden, kwam een collega binnen en riep triomfantelijk dat ze 2 weken zwanger is. Ze had het maar verteld omdat ze iedere morgen erg misselijk is en daarom wat later kwam. Had haar wel gefeliciteerd uiteraard maar ik voelde me toen nog verdrietiger. Toen ik merkte dat de buurvrouw zwanger was kwam ik vloekend en tierend thuis, gelukkig was manlief niet thuis, heb toen ook wat tranen gelaten.
Het blijft altijd moeilijk om bij iemand anders iets te zien wat jij ook graag wilt en je bent zo dichtbij geweest meis, je dochtertje in je armen gehad en zelfs het kamertje klaar.
Oh ik lees over een nieuwbouw huis, wel moeilijk voor je om dan het babykamertje te moeten afbreken. Hopelijk kun je dan net zo´n kamertje in jullie nieuwe huis maken met jullie volgende kindje erin.
Wat fijn dat jullie er samen goed over kunnen praten en ieders gevoel ook respecteren, steun van elkaar is dan zo belangrijk. Gelukkig kunnen sommige fam. leden jullie hier ook in steunen.
Dikke knuffel meis!
Het idee van labella vind ik niet eens zo gek, om die knuffels gewoon neer te zetten. Die knuffels wachten dan samen met jou op een volgend kindje, als het je goed doet dan zeker doen!
Ik ben een keer bij een medium geweest, die man deed automatisch schrift. Aan het einde van de sessie kreeg ik een brief mee, waarin ook mijn ouders aan bod kwamen. Om mij rust te geven en vertrouwen dat ik ooit kindjes zou krijgen, werd me geadviseerd om een rose en blauw truitje te kopen en op een lege plank te leggen. En er af en toe naar kijken, zo van nu is het alleen nog wachten op een jongen of meisje. En de lege plank staat voor dat er ook ruimte is voor een kind. Het heeft lang geduurd eer ik dat aandurfde. Uiteindelijk dus gedaan, bijna huilend kocht ik 2 rompertjes en had het in een buikkastje gelegd in een lege la. Het buikkastje is van mijn moeder geweest. Ik had het mijn broertje verteld en van hem kreeg ik nog een blauw mutsje (hij heeft zelf 2 zoontjes). Het heeft me wel enige rust gegeven en beetje vertrouwen. Ik moest hier weer aan denken toen ik je verhaal over de knuffels las. Dus doe waar je je goed bij voelt meis!
@Lucky geniet lekker van je vrije weekend! Zo´n behandeling is idd zoals noortje zegt vermoeiend. Maar het gaat je lukken meis, we slepen je er wel doorheen. En dat ongi worden, het ziekenhuis houdt het niet zo stipt hoor van dan en dan moet je ongi worden om de icsi door te laten gaan. Je moet het meer als een inschattings datum zien. En je wordt wel echt ongi hoor, als dat niet zo is ben je misschien wel zwanger. Maar ik snap dat je er druk om maakt, dat deed ik eerst ook bij ivf. Ik was al ruim overtijd en raakte in paniek, zo kon ik nog niet met ivf beginnen. Ik had het ziekenhuis hierover gebeld en ik werd gerustgesteld dat ik gewoon op mijn ongi moest wachten en dan kon ik met ivf beginnen. Als het veel te lang zou duren dan konden ze het nog opwekken, maar liever niet natuurlijk.
@Lisi, heel goed van je dat je je hele dossier hebt en volgende week de afspraak! Ik ben erg benieuwd wat ze ervan zeggen. Bij mij in het ziekenhuis hoefde ik geen maand rust te houden tussen de IUI´s, dat was wel bij ivf. En wat je kijkoperatie betreft, daarover moet alles in je dossier staan. Ik hoop dat je ook snel ´legaal´ naar babyspulletjes mag kijken, zoals ik iedereen dat hier toewens. Sterkte met je rug!!! Oh en je cyclus is netjes hoor!
@Scallie wat een diepe teleurstelling!!! Al die onderzoeken overnieuw, dan weer wachten of je in aanmerking komt voor ivf pfff... en dan zijn ze ook nog in verbouwing. Jullie wachten al zo lang en als die mutsen dat even zo voor de neus weg vertellen, dat is gewoon teveel. Veel sterkte meis en ik duim voor goede uitslagen en toestemming voor ivf. Ik lees over de leeftijdsgrens die je man trekt, waardoor je een hogere druk voelt. Je kunt altijd nog naar een ander ziekenhuis gaan waar ze wel tijd voor je hebben, zoals Madelief ook aangaf. In het medisch centrum kinderwens in Leiderdorp kom je gelijk aan de beurt. Hebben ze bij het ziekenhuis waar je nu zit geen wachtlijst? Ik moest ook 3 maanden wachten bij het nieuwe ziekenhuis eer ik aan de beurt was, dat was erg frustrerend, maar zo´n wachtlijst komt vaak voor. Dan zou je sowieso in april uitkomen, maar dan moet je wel op de wachtlijst gezet worden zo snel mogelijk.
@Labella je hebt een drukke werkweek! Gelukkig zaterdag lekker vrij.
Ik ben ook blij dat de sneeuw weg is, kunnen we weer normaal over straat.
Met mij gaat het goed, alleen gisterenavond werd ik ineens misselijk. Heb even over de wc pot gehangen, had gevoel dat ik moest overgeven, maar er kwam niets. Toen maar snel wat gegeten. Manlief was zo lief om de boodschappen te doen. Na het eten voelde ik me een stuk beter gelukkig. Ben nog wel moe, maar minder moe als gisteren. Morgen een moeilijke dag, de begrafenis van die kennis.......ik wil er naar toe, maar ben blij als ik weer thuis ben.
Liefs Roosie