Hallo allemaal.
Laura gefeliciteerd nog met Fien.
Had ik nog niet gedaan.
Is het je meegevallen?
Gr. Suutje
Hallo allemaal.
Laura gefeliciteerd nog met Fien.
Had ik nog niet gedaan.
Is het je meegevallen?
Gr. Suutje
hopelijk kan iedereen het vinden! ik zal even de link in de oude topic plaatsen.
(hoe groot is ons groepje nog? het groepje van tweede helft maart is ook niet zo groot, is het een ideen om weer samen te gaan? zomaar even kijken wat jullie daarvan denken)
Ana, ik had hetzelfde idee. Vind het prima. Ik heb ze ook steeds een beetje gevolgd, dus prima. Fijn Ana dat de bv bij jullie nu zo goed gaat.
Gr. Suutje.
Ik ga vandaag beginnen met 1 voeding borst laten vallen en daarvoor de fles.
Heeft jullie kindje ook vaak de hik?
ik heb hem ook weer gevonden hoor! samenvoegen lijkt me prima..ik heb de andere ook wel een beetje gevolgd!
Sophie Britt is geboren op 8 februari met 36.4 weken
@Juffie, Elin heeft inderdaad ook vaak de hik en deze begint ook vaak als ze op de comode ligt.
@Suutje, ik wil je niet onzeker maken maar vond 6 uur tussen twee voedingen erg lang daar wij
om de 4 uur voeden en dit al lang zat vinden. No worries. Als Wes het goed doet, is er niets aan de hand.
Elk kindje is anders, hangt er denk ik vanaf hoeveel melk ze per voeding binnenkrijgen, als ik het zo hoor is Wes een flinke knul die goed drinkt! en daar is hij dan langer vol van.
Joela wil op het moment bijna elke twee uur drinken (overdag dan, dus een uur na afloop van de voeding komt ze weer) maar da's een ander verhaal.
niet handig overigens, ik voel me bijna aan huis gekluisterd en het is zulk mooi weer!!! maar durf het bijna niet aan om echt ver te gaan.
vandaag had ze ook nog een vaccinatie gehad dus moest maar even zien hoe ze daarop zou reageren. ze heeft geen koorts tot nu toe en ze is niet huilerig dus valt me alles mee!
ze ligt nu nog even in de wandelwagen naast de wasmachine haha terwijl mama kookt, maar ze zal zo wel komen.
Ik ben gelukkig ook absoluut niet onzeker over Wes hoor. Maar ik dacht dat je reactie op joyce haar verhaal (van die 6 uur in de nacht) haar misschien onzeker zou maken. Ik wilde dat met mijn reactie enigzins ontkrachten omdat Wes ook 6 uur er tussen mag hebben, vandaar.
Ana, ik kan me voorstellen dat je je aan huis gekluisterd voelt. Thuis voeden is toch het prettigst ondanks dat ik er geen moeite mee heb om in het openbaar te voeden. Grappig, maar ik zet Wes ook regelmatig naast de wasmachine te slapen. Heb het idee dat dat geluid rustgevend is, slaat nergens op......
Moet ook aan het koken.
Groetjes Suutje.
Heerlijk hè om nu verlof te hebben.
@ana, wat krijgen ze bij jullie snel vaccinatie's..hier is de eerste pas met 8 weken. Krijgt ze bij jullie ook de eerste paar maanden meerder prikken?
Sophie heeft trouwens ook vaak de hik hoor, vaak tijdens de voeding en dan laat ik haar doordrinken en dan is ie weer weg! In de buik had ze ook vaak de hik, raar gevoel was dat. Volgens mij heeft ze er zelf niet heel veel last van behalve dat ze niet in slaap valt.
Sophie Britt is geboren op 8 februari met 36.4 weken