15 betrouwbare ovulatietesten voor maar 29.99 incl gratis verzending!

Discussie gesloten
Pagina 1 van 300 1 2 3 11 51 101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 2993

Discussie: IUI deel 3

snippie
    Guest

IUI deel 3

lieve dames hier kunnen jullie verder kletsen!
    hier nog even oude link:

http://www.zwangerworden.nu/showthre...deel-2/page304

Ok dan!
    bedankt Snippie
    PCO-28-36-50-31-MK-43-72(p)-33(c)-32(c)-33(c)-31(c)-32(c)-32(c)-30(c)-33(c)-32(c)-30(c)-28(i)-27(i)-28(i)-31-27(i)-MK(i)-41-28-45-26(i)-MK(i)-40-29-32-MK-MK-33-31-27-32-27-28-33-MK-MK-40-36-?
    Wanneer je hoop zo vaak de bodem is ingeslagen...
    gaat er iets in je dood...

Volwassene ruthje's schermafbeelding
    Lin, wat maak je het spannend meis!!

Noortje wat fijn dat alle sgoed was bij de vk! Top om het hartje te horen, je hebt geen banner dus vraag ik je even. Hoe ver ben je al?

Lisi, wat ontzettend fijn om te lezen dat de beeb het nog goed doet. Meis ik kon er gister gewoon niet van slapen. Ben blij dat alles goed is!!

Het roze wachtbankje zit heerlijk! Wachten gaat me goed af, alleen durf ik nergens op te hopen.
    Kop in het zand probeer ik...

liefs
    Gestopt met de pil in 2007. Na 12x IUI-D in eigen cyclus gaan we nu voor ICSI....

http://bezwangering.punt.nl/

@Ruth voor jou wordt het ook weer spannend hè... Denk aan je hoor..

@Lucky
    Toen jij wat bloed verloor was het toen ook bruin? Ik heb echt heel minimaal verloren. Gewoon telkens met afvegen was mijn afscheiding vermengt met wat bruin. Maar ik heb niet hele inlegkruisjes vol met donker bruin gehad ofzo. Miss heb ik wel iets te overdreven gereageerd maarja ik had ook krampen al een paar dgnen en ja dan schrik je je natuurlijk helemaal gek. De krampen heb ik nog steeds dus dat is volgens de gyn mijn baarmoeder die nu een sprongetje maakt waarbij dat vaatje dus waarschijnlijk open is gegaan.. Naja laten we het hopen. Ik was idd juist zo blij dat ik geen bloed had gehad want ik wist dat ik er niet normaal mee om zou kunnen gaan.

Pcos: Wauw, heb ik een eigen cyclus? ronde na bevalling(incl mnd bv) : 100-29-

Volwassene la bella's schermafbeelding
    lisi je hoeft jezelf niet te verdedigen hoor
    natuurlijk schrik je; wij allemaal..
    benieuwd hoe het nu gaat lieffie? x

Lief mannetje wat ben je mooi!
    Zolang op je gewacht, daar ben je dan eindelijk...

Lisi ik had een heel klein streepje bruin tussen mijn slijm door zitten en dat heb ik twee keer gehad op 1 dag. En ik was helemaal in paniek. Meis voel je niet schuldig omdat je denkt dat je te overdreven hebt gereageerd. Je hebt voor deze zwangerschap zoveel over moeten hebben en dan ben je gewoon overbezorgd nu. Ik herken het allemaal helemaal. Doe het maar even rustig aan meid.

Vanmorgen naar de acupunctuur geweest en ik heb weer heerlijk geslapen. Vond het weer erg fijn om daar te zijn.
    Ben druk aan het plassen voor mvm maar jeetje wat stinken die flessen zeg. Ik doe het nu met 1 hand en met de andere hand hou ik mijn neus dicht.

Liefs Lucky
    Vanaf juli 2008 proberen wij zwanger te worden. Sinds november 2009 in de MMM.
    5x iui mislukt. 1e icsi gestaakte iui geworden. icsi 1a mislukt. Zwanger van een cryo.
    Op 12 januari is onze zoon geboren. Wat een wonder dat wij dit mogen meemaken.

ja vies he!!!

door je mond ademen helpt ook.
    Wel super dat je het doet!!!
    PCO-28-36-50-31-MK-43-72(p)-33(c)-32(c)-33(c)-31(c)-32(c)-32(c)-30(c)-33(c)-32(c)-30(c)-28(i)-27(i)-28(i)-31-27(i)-MK(i)-41-28-45-26(i)-MK(i)-40-29-32-MK-MK-33-31-27-32-27-28-33-MK-MK-40-36-?
    Wanneer je hoop zo vaak de bodem is ingeslagen...
    gaat er iets in je dood...

Hoop tuurlijk doe ik dat, anders was ik ook niet zover gekomen als nu.

Hoe gaat het verder met jou? Zijn jullie nog steeds aan het nadenken om de mmm verder in te gaan?

Liefs Lucky
    Vanaf juli 2008 proberen wij zwanger te worden. Sinds november 2009 in de MMM.
    5x iui mislukt. 1e icsi gestaakte iui geworden. icsi 1a mislukt. Zwanger van een cryo.
    Op 12 januari is onze zoon geboren. Wat een wonder dat wij dit mogen meemaken.

Lucky, ja vies he? Ik hou altijd even m'n adem in en dan gauw overgieten. Wij hebben woensdag de laatste flessen opgehaald, volgende week alleen nog inleveren, kijk er al naar uit.

Ruthje, ben nu 15 weken en 4 dagen, zo'n banner weet niet hoe dat moet.

Lin, spannend hoor, ik hoop dat het nu eens raak mag zijn.

Lisi, heel begrijpelijk die reactie, had ik ook elke keer, zelfs toen ik wist wat de oorzaak was.

Maagonderzoek ging goed, het viel achteraf mee gelukkig. Niks afwijkends op te zien, wel 2 biopten genomen en krijgen we over 2 weken uitslag van. Dus we zijn weer opgelucht.

Liefs Noortje

Volwassene ruthje's schermafbeelding
    Noortje, moet ik een banner voor je maken?
    Dan moet je me ff je uitgerekende datum vertellen, of de eerste dag van je laatste menstruatie, al weet ik niet hoe ze bij icsi rekenen.
    vanaf dat moment of het moment van de eisprong? Kan beide hoor.
    Dan stuur ik je ff de code die je in je handtekening kan plakken.

alleen als je zo'n banner wilt hoor, anders laat je het mooi zoals het nu is.

liefs
    Gestopt met de pil in 2007. Na 12x IUI-D in eigen cyclus gaan we nu voor ICSI....

http://bezwangering.punt.nl/

Discussie gesloten

Regels voor berichten