Leonie: Had je inmiddels al gesproken op de FB chat. Zou morgen gewoon toch even bellen, zo voor het weekend. Vind het er heel vreemd uitzien maar gok op afscheiding...
Mocht je vocht verliezen in je slipje ofzo, meteen bellen.. Dan is het vruchtwater misschien?:P
RGH: Super dat alles goed was 😃 Hier de beentjes ook altijd achter op groei. Owen heeft nu, net als ik, ook mega korte beentjes hahahaha.
Do: Bah rot van je rug man. Ik hoop dat je ventje met 37 weken komt!
Hier ook al zo'n 13,5 kg aangekomen. Troost je met die gedachte hahahaha. Maar deprimerend is het wel.
Goosje: Dikke knuffel! Trek aan de bel he, als het niet gaat.
Ster ( dacht ik, ben het ff kwijt ): Lekker genieten van je vakantie!!!
Yippieeeeeeeeeeeee heb 2 mooie geboortekaartjes. Nou hopen dat m'n wederhelft ze ook leuk vindt hahahaha.
De babykamer moet nog altijd. Belastinggeld vooralsnog neit binnen grmpf.
Gelukkig staat de wieg klaar & de kinderwagen ook hahaha. Ook wel genoeg setjes newborn. Moet ze nog wel wassen maar agh als het voor de 37 weken komt moet ze toch in de couveuse dus heeft het geen zin om het af te hebben.
Het MOET volgende week binnenkomen. Was al "verzonden" maar kon dan 10 dagen duren voor we het hadden, maximaal.
Dikke knuffel voor jullie allemaal.
Ik vind het echt heel zwaar. Vanmiddag de stad in geweest en ik kon wel janken. Dat gevoel in m'n doos, alsof ze eruit valt.. Echt ingedaald gok ik. Heb namelijk ook totaal geen last meer van brandend maagzuur. Das dan wel weer fijn 😛
Was vandaag alleen wat ziek. Hele nacht gehoest en geniest. Mega keelpijn en dus amper geslapen. Gelukkig uitgeslapen. Nu wel weer ietsje beter.
Morgen op het werk workshop knipjes/memo -bord maken. leeeeeeeeeeeeeeeuk.
Heb een hokjes stofje grijs/wit gekocht en doorschijnend zachtroze lint. De kleuren van de kamer. Daarna ga ik leuke speldjes bestellen. heb een gave site:
www.stipenzo.nl !!