Nic schreef:Stelt mij wel iets gerust. Bij hoeveel weken kwam je achter de eug? Denk dat ik op dit termijn niet veel van zou merken?! T is nog zo klein!
Fijn dat het goed gaat bij jou met de waardes. gingen mk's snel mis? als ik t vragen mag tenminste. Mijn Cb test gaf ook termijn aan wat ik dacht dus dat was wel een geruststelling. Mijn eerste Matcare test was ook licht. Ws 2 dagen voor NOD. Op 1 dag na NOD al een stuk positiever. Kv test sloeg ook behoorlijk positief uit 2 dagen voor NOD. Gooi er zondag weer een Matcare tegenaan om te kijken of hij weer donkerder is.
Hey meid mijn eug waren de eerste keer met 9 weken en de tweede keer met 11 weken
De miskramen verschillend zelfs met 16 weken nog en ben ook een kindje bij de geboorte verloren dus die eerste 3 maanden daar geloof ik allang niet meer in.
Elke zwangerschap is een wonder en ik zou waarschijnlijk nooit meer echt kunnen genieten voor de baby gezond en wel in me armen ligt maar ik probeer het wel.
We moeten gewoon afwachten elke zwangerschap is ook anders heb nu ook een zeurend gevoel en ook al ben ik ervaren
toch ben ik wel bang al lees ik overal dat het normaal is
Liefs Suus