Per ongeluk dit topic gesloten...zal het veranderen.
Hoi allemaal,
Wie wil er net als ik voor het eerst zwanger worden in 2012?
Momenteel ben ik met de pil gestopt om mijn hormonen uit mijn lichaam te krijgen en de cyclus weer zijn normale gang te laten gaan... Nu vrijen we dus nog veilig! Vanaf 1 januari willen we hiermee stoppen en echt gaan proberen zwanger te worden! De test en het potje Foliumzuur staat al in de kast....
Liefs zeepaard12
Per ongeluk dit topic gesloten...zal het veranderen.
Laatst gewijzigd door ruthje; 22 november 2011 om 14:58 Reden: foutje gemaakt, verkeerde topic gesloten!
Gestopt met de pil in 2007. Na 12x IUI-D in eigen cyclus gaan we nu voor ICSI....
http://bezwangering.punt.nl/
sesam open u
Gestopt met de pil in 2007. Na 12x IUI-D in eigen cyclus gaan we nu voor ICSI....
@mariska: maar begrijp ik het dan goed dat je nu het veilig doet totdat je cyclus normaal is? Zitte er dan zo'n grote gevolgen aan als je zwanger wordt terwijl je niet hebt ontpilt? Sorry zal wel een domme reactie zijn maar sta echr in het beginpunt van dit avontuur..vandaar dat ik me hier heb aaangemeld![]()
@Sanne jammer dat onze vorige krabbels hier weg zijn.
Oh nee we doen het niet veilig. Hoe eerder ik zwanger ben, hoe beter, haha. Voor het kindje zou er ook geen schade zijn hoor!! (tenminste volgens mij niet hoor!!) Alleen het is voor ons wel fijner om te weten hoe de cyclus is en om straks uit te rekenen, mochten we toch zwanger zijn hoelang we dan zwanger zouden zijn.
Maar de kans is klein dat ik nu eisprong heb, omdat me normale cyclus nog neit op gang is. Van de pil is meer ontrekkingsbloed.
Ik ben ook nog niet super slim erin hoor, ben me weg er ook in aan het vinden.
Ah ik had een topic aangemaakt, maar die bleek al te bestaan! Dank Ruthje
Ben al gestopt met de pil en nu ongi, dus mijn cyclus is normaal op gang gekomen. Ik ga er wel vanuit dat ik december waarschijnlijk nog aan het ontpillen ben en het dus mss nog onregelmatig kan zijn :S weet het natuurlijk niet en hopelijk kunnen wij 2012 ons wondertje verwachten.
Jullie oude krabbels zijn niet weg hoor, maar die staan nog in het gesloten topic wat dubbel was...ik zal ff een link hier plaatsen dan kunnen jullie het terug lezenjammer dat onze vorige krabbels hier weg zijn.
http://www.zwangerworden.nu/showthre...n-januari-2012!
Bovenstaande link is van het gesloten topic, je kan daar niet meer posten. Hier kan het wel.
Er waren 3 topics over hetzelfde onderwerp, de oudste blijft bewaard en de rest heb ik gesloten. Dit ivm verwarring.
Laatst gewijzigd door ruthje; 22 november 2011 om 17:15 Reden: link toevoegen
Ik dacht al, waarom reageert niemand op mijn topic? Haha... Had wel verwacht dat er meer meiden zijn, die met dezelfde vragen zijn...
Ik ben eind oktober gestopt met de pil en volgens de planning moet ik a.s. maandag ongi worden.
Wil eerst 2 keer ongesteld zijn geweest ( of in ieder geval beetje regelmatig) voordat we er echt voor gaan....
@Sanne1985 Wij doen het nu dus nog wel veilig en vanaf 1 januari niet meer........
@Zeepaardje12; Hoelang heb je nu dan gestopt met de pil? En kun je me uitleggen waarom je het dan toch veilig doet, ondanks dat je graag zwanger wilt worden.
@Mariska: Dus jij bent zeg maar aan het ontpillen, maar je doet het zonder voorbehoefsmiddelen omdat je zegt dat je dan straks kan zien hoelang je zwanger bent. Tegenwoordig heb je daar toch ook specifieke testen voor? Als je kijkt naar die clear blue test, die geeft ook aan hoelang je zwanger bent.
Mag ik vragen hoe oud jullie zijn? Ik wordt bijna 27, mijn vriend is 4 jaar jonger dan mij dus voor hem is het ook erg spannend.
x sanne
@Sanne, mocht ik nu zwanger zijn/raken weet ik juist niet hoelang ik zwanger ben. Omdat me cyclus zo raar is. Die clearblue weet het opzich wel, maar kan er ook nog weleens naast zitten. Maar goed als hij maar verteld dat we zwanger zijn toch, hihi.
Maar met normale cyclus weet je iets beter hoelang je zwanger kan zijn zeg maar.
Ik ben vanaf 20 oktober gestopt met de pil, nog geen ongi gehad, zit op dag 42. 2 weken geleden wel getest, was toen nega. We wachten dus maar effe af. Het komt soms voor dat je nog wel eisprong hebt, maar die kans is minimaal.
Wij doen het dus zonder condooms, omdat we toch wel zwanger willen raken. Dan is het niet meer nodig bij ons. Maar iedereen staat daar natuurlijk anders in. De 1 heeft liever eerst normale cyclus, ieder zo zijn ding.
Ik ben nu 28, in mei word ik 29. Mijn man is 29 wordt in mei 30. We zijn nu 3,5 jaar samen en sinds kort getrouwd.