Ook ik mag mij hier melden.
Op 10 januari 2012 bevallen van een meisje Loana Johanna met een gewicht van 2540 gram en ze is 46 cm.
Ik dacht laat ik eens kijken of er al een topic is. Ik kon het niet vinden dus ik dacht laat ik er maar 1 aanmaken.
Onze zoon Vinz is dinsdag 3 januari geboren. Gewicht 2910 en 45 cm. Dus niet echt heel groot. Ik geef bv en hij doet het super. Ik hoop dat er snel veel januari mama's bijkomen
liefs Marijke
Oke ik ben dan wel geen januari mama geworden. maar heb wel in het uitgerekend in januari gekletst. Dus hoop dat ik wel hier mag komen kletsen
Ik ben bevallen op 17 december middels een keizersnede. Onze dochter Mirthe was bij de geboorte 3124 gram en 51 cm
Zo nu zijn we allemaal mama! Dus kunnen we hier gaan kletsen over alle ups en downs van onze ukkies. Meiden wat is het bijzonder he 3 weken geleden was bijna nog niemand mama van de 1e of 2e.
Leuk zeg, alweer een mama's topic! Wat zijn de afgelopen 9 maanden voorbij gevlogen zeg, echt niet normaal.
Lola, over je vraag van dat gevoel van een naald prikken bij je tepels, voelt het alsof het heel veel naaldjes zijn? of echt scherpe pijn. Want heel veel naaldjes, of prikkelen, kan misschien een toeschietreflex zijn, zo voelde dat bij mij altijd iig. Geen idee of je dat ook krijgt als je niet actief bv geeft. Trouwens besloten er zeker niet meer aan te beginnen?
Hier net terug van de dokter voor de eerste controle van Kasper. Hij is met vlag en wimpel geslaagd, is maar een klein beetje afgevallen, ziet niet te geel, genoeg poep en plasluiers en schouder geneest prima, dokter was helemaal tevreden. Nu hoeven we pas als ie 2 weken is terug te komen, tenzij we natuurlijk iets niet vertrouwen. Fijn idee zeg, met L moesten we supervaak heen en weer tussen zh en dokterspost voor geelzucht checken. Mn melk is vanmorgen ook gearriveerd, dus dat clusteren van vannacht heeft zn vruchten afgeworpen. Ben zo trots op mn mannetje, hij doet het echt fantastisch! En zoooo schattig, hij heeft een kuiltje in een van zn wangen als ie huilt (hopelijk straks dan ook als ie lacht).
Zal straks eens proberen het lijstje erbij te zoeken!