15 betrouwbare ovulatietesten voor maar 29.99 incl gratis verzending!

Discussie gesloten
Pagina 1 van 66 1 2 3 11 51 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 655

Discussie: Uitgerekend in februari 2012 deel 3.

Volwassene Sanel's schermafbeelding

Uitgerekend in februari 2012 deel 3.

En daar is deel 3 alweer en het is vandaag ook februari dus het wordt jullie maand!! Suc6 met de laatste loodjes en voor diegene die al bevallen zijn lekker genieten!!

Liefs Sanel.

Link naar het oude deel:http://www.zwangerworden.nu/showthre...eel-2./page302
    Fenna is geboren op 17-05-2009 met een gewicht van 3760 gram en was 46/47 cm lang.

Kian is geboren op 19-09-2010 met een gewicht van 3945 gram en was 50 cm lang.

Peuter kimster's schermafbeelding
    BIB!!

Net bij de vk geweest! Condities van uk zijn prima...
    Gaan helaas pas strippen bij 41 weken! Dus de 9e! Ik vind het nog zo lang duren, maar ja je moet wel ontsluiting hebben!
    Dat heb ik nog niet!! Het is nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te stil!
    Als blijkt dat maandag mijn rugpijn erger gaat worden, dan mag ik wel bellen en gaan ze evt. eerder kijken.

Dusse ik vind vrijdag de 3e helemaal prima!!
    Ik doe mee!!

Pfff wat een hoop gelezen, maar dat is niet het probleem. Wel het onthouden.
    Vandaag een jarige! Hiep hiep hoera.
    Spannend zonnebloempje gestript vandaag. Ik ga duimen.
    Daan ik hoop zo dat je lekker kunt slapen. Pff dat breekt je inderdaad op.
    Aswas toch nadenken over inleiden? Heeft ook te maken met je bloeddruk toch? Ik vind het ook spannend om over de 40 weken heen te gaan. Het gaat vast goed, maar toch je hoort weleens verhalen. Je hebt een te prima conditie gekweekt in je buik voor je kleintje.

Ik kan niet meer terug lezen............ zit in het nieuwe deel. Sorry meiden.
    Dusse BIBBEN a.s. vrijdag!! DEAL!!!

Bib!! M'n 1e haha!

@ Daan; ik heb dat ook vaak dat trillerige en ligt in m'n hoofd.. Btje flauwig voel k me dan.. Ik neem dan een bouillionnetje en dan voel ik me vaak al een stuk beter!!

Ik moet morgen naar de Vk. Ben nu bij m'n moeder, net ff met D in bad geweest.. Daarna geluncht.
    Zit nu op de bank want m'n bekken/schaambot doen weer super veel pijn.. Been is ook al 2 dagen flink aan t draaien.. Voelt niet zo fijn meer momenteel.. D lag al heel snel vast in m'n bekken.

Ik zit nu te reageren via m'n mobiel dus reGeren op iedereen is een btje lastig. Doe ik vnvnd wel ff

Been = beeb

Deel 3!

Melu, hopelijk snel bub voor jou! Lijkt me erg vervelend als je zo veel last heb! Sterkte!

Kimster: Hoe weet je dat je geen ontsluiting heb? hebben ze getoucheerd? Morgen 40 weken! Wat gaat het snel!!

Peuter kimster's schermafbeelding
    @maantje........helaas alles nog dicht na onderzoek! Ik had het echt een beetje gehoopt, al was het maar 1 cm.
    Ik hoopte op maandag strippen, maar helaas!!

@ Kimster, da's wel vervelend inderdaad.. dus nog ff afwachten

@ strippen, ik dus vanmorgen gestript... had wel 1 cm ontsluiting, is geluk hebben zei de verloskundige..
    kan je verder zelf niks aan doen.
    Heb nog niet het idee dat er veel gebeurd hier in mij, zou na 6 uur wat moeten gaan merken (dus 16.00 uur vanmiddag)
    Net op het toilet wel wat bruin rood draden verloren, maar geen bloedprop lijkt mij..

maar goed, dan dus dinsdag maar weer een poging doen, heb opzich geen haast, maar toch.
    Vrijdag lijkt me nog steeds een mooie dag!!

Dus meiden! we gaan ons best doen!!

Liefs Zonnebloempje
    - - Everything is possible through faith, everything becomes easy by love - -

BIB Beeb lijkt vandaag te luisteren en niet samen jarig te worden met schoonmoeder. Vanaf 22.00 mag het gaan rommelen en laat dan maar komen! Vanochtend weer dezelfde riedel gehad in het zh. Alles weer prima. Bloeddruk vandaag ook netjes stabiel rondom de 86. Strippen wilde ik zelf niet opnieuw, en de arts gaf zelf al aan dat het ook geen effect zou hebben zo kort op elkaar voor de 3e keer. Vrijdag weer terug en maar braaf afwachten.

@Susanna, jij was gister duidelijk toe aan je bed. Illustratie/Illusie... Hopelijk heb je goed kunnen slapen! Met manlief nog iets geworden??? Ik kreeg van de arts zelfs die tip... hahaha! Maar ze gaf wel aan dat het geen garantie geeft.

@Juup, ik geloof dat mijn tante onder goede begeleiding langer dan 42 weken heeft doorgelopen met mijn neef. Haar schoonzus was toen net overleden en er kwam emotioneel zoveel los dat wachten beter leek. Neef was ook wel aan de kleine kant, dus mogelijk was de uitgerekende datum ook niet juist. Ik geloof dat het verhaal zo was, maar ben niet 100% zeker.

@Zonnebloempje, ik wist niet dat na het strippen inleiden iets gemakkelijker is. Klinkt wel logisch ja. Wat gek dat ze hier in het zh zeggen binnen 24 uur en bij jou binnen 6 uur. Dat is nogal een verschil! Klinkt trouwens wel als iets van de slijmprop hoor. Kan ook in stukjes/draden, maar hoeft idd niet zo te zijn.
    Zie jij zo op tegen het bevallen?
    Pff, van fulltime naar niet werken. Vind ik persoonlijk ook een knappe keuze! Volgens mij zou ik tegen de muren omhoog vliegen. Maar anderzijds lijkt het me wel heerlijk om zoveel tijd aan je kleintje te kunnen besteden!

@Mrij, wat jammer dat ze E. niet hebben gewogen. Echt wel stom dat je alleen daarvoor naar het inloop moet gaan.
    Ga jij straks aan de anti-conceptie?

@Daan, balen dat je nacht toch niet zo verliep als de bedoeling was. Heb je nu vanmiddag alsnog iets bij kunnen tanken?
    Pff, bijslapen met een morfinespuit klinkt wel heel heftig! Maar beter dát dan niet slapen idd. Heb met je te doen!

@Maantje, werkt een van jullie twee in de weekenden of 's avonds? Snap even de verdeling bij jullie niet.

@Kimster, tja, nadenken over inleiden zal helaas toch moeten. Al wil ik gewoon nog steeds niet! Het is niet zozeer vanwege de bloeddruk, want die blijft met medicatie wel stabiel. Maar meer omdat ik weet dat je meer risico begint te lopen na die 40 weken. Dus vrijdag BUB ik gezellig mee hoor

@Melu, een tweede ligt vaak pas veel later vast toch? Niet fijn!

Volwassene juup's schermafbeelding
    Helloooo! Net terug van vk...bloeddruk hoog met vooral hoge onderdruk! Moet om 7 uur naar zkh voor ctg en toxlab. Jullie horen het wel
    Oudste is geboren op 29 juli 1996 - Kleine grote jongen is geboren op 2 juni 2008
    Kleine broer is geboren op 7 februari 2012!

Sterkte Juup! Ik heb nog nooit een CTG gehad en wat is toxlab?

@ Aswas:
    Ik werk in de zorg en dat gaat natuurlijk 7 dagen in de week door, ik werk:
    maandag van 13:00 uur tot 15:00 uur en van 19:00 tot 21:00,
    woensdag de ene week van 07:00 - 15:00 en de andere week van 14:00 tot 22:00,
    donderdag van 14:00 tot 22:00,
    zondag van 14:00 tot 22:00 (krijg op zondag ook nog eens 60% extra betaald dat is toch ruim 200euro per maand extra)

manlief werkt in een sportzaak dus hij werkt dinsdag tot 18:00, donderdag tot 21:00, vrijdag tot 18:00, zaterdag tot 17:00 uur.

Moeders past donderdags van 13:30 tot 21:15 uur op. Ik vind het echt een voordeel dat we in de weekenden kunnen werken. We hebben nog genoeg tijd samen over, als zijn dat geen vaste hele dagen per week, maar dat geeft niet.

xx

Discussie gesloten

Regels voor berichten