Aanbieding ovulatietesten strip 10+5 gratis. Voor maar 14.99!!

banner 234x60    gepersonaliseerde fopspeen

+ Reageren op discussie
Pagina 26 van 26 EersteEerste ... 16 24 25 26
Weergegeven resultaten: 251 t/m 260 van 260

Discussie: Hij wil niet seksen...

@ Simone gefeliciteerd!
    Heb je je er nu niet bewust mee bezig gehouden dat het meteen gelukt is?

Ik heb een heel ander probleem.. Hij wil wel, maar ik kan maar geen zin opbrengen.. Terwijl ik toch echt heel graag een kindje wil. Zolang ik geen eisprong heb, boeit het me niet. Das ook niet goed toch? Heb geen vaginisme, heb geen libido...
    Wie heeft Tips?

Hoi Poelepetoet

Bedankt...We hebben eigenlijk maar een maand gericht geklust, dus ik mag in mijn handjes klappen. Zoals ik hier lees gaat het nie bij iedereen zo gemakkelijk. Ik heb nu ook minder zin gekregen. Voornamelijk omdat hij bijna nooit wil en de sex weinig passioneel is. Ik kan er niet meer erg van genieten. Toch geniet ik van de intimiteit, zijn naakte lichaam voelen etc, Maar we kussen niet altijd, geen voorspel, geen orale sex etc...Afgelopen weekend voelde toch weer als een verplicht nummertje. Hij had me beloofd te sexen, omdat ik zei dat ik het toch miste (3 weken geleden). Dus was min of meer gepland. Tja, het was fijn, maar niet echt lekker......en eerste keer sex tijdens de zwangerschap, haha! Het is net of ik na 3 weken onthouding er weer aan moet wennen, me moet overgeven aan hem etc....Echt erg dat ik minder zin heb nu vind ik het niet; geeft weer minder frustraties...
    Hij jij zin moet opbrengen weet ik niet. Ik weet dat ik van zoenen, voorspel wel echt zin kan krijgen. Het moet lekker ongedwongen zijn en hij moet aandacht aan je besteden. Strelen etc...Massage? Erotische films? Er op uit helpt bij mij ook. Als we samen naar een romantische film zijn geweest kan ik niet wachten tot we thuis zijn. Helaas heeft hij daar minder last van....
    Succes ermee!

Hoi Simone,

Bedankt voor je antwoord!
    Denk dat ik maar gewoon moet klussen en het over me heen moet laten komen. Zin of geen zin.. Wat betreft dat voorspel, dat is bij ons ook vrij doods moet ik zeggen, misschien dat het daar ook wel een beetje aan ligt dat ik er niet op zit te wachten.
    Onthouding heeft voor mij totaal geen zin, want ik kan dat vrij lang volhouden! Heb natuurlijk ook andere manieren gevonden om aan mn trekken te komen haha!
    Was het anders nu zo tijdens de zwangerschap? Houdt hij er rekening mee? Of blijft het ongedwongen?
    Hoeveel weken ben je trouwens?

Groetjes!

Hey poelepetoet

Ik ben pas net zwanger, 5 weken en 4 dagen als ik het goed heb. Voorlopig nog niks veranderd qua sex...Ik heb (nog) niet meer zin of zo en manlief ook niet, haha...Dus ja, soepel gaat het niet echt. Had gisteren enorme zin om te zoenen, maar hij wilde niet....zeker bang dat er dan weer sex van komt...

Hey meiden!

Eindelijk ongesteld geworden na 187 dagen ontpillen!!! JOEPIE!!
    Nu weer gaan klussen en er zin voor op gaan brengen... Maar dat zal nu wel lukken denk ik.
    Mag ik al meteen gaan klussen, denken jullie of moet ik nog een keer zo'n verschrikkelijke cyclus afwachten?

Groetjes!

Kleuter cindy85's schermafbeelding
    waarom zou je nog een cyclus afwachten? Ik zou iedere kans benutten die je hebt hoor

Lucas - 2 sept 2010 - 49.5cm - 3.010kg (38w4d)

Kleuter Mirena0110's schermafbeelding
    Natuurlijk gewoon er tegenaan! Zonder seks wordt je nou eenmaal niet zwanger, hè?

Mirena verwijderd: 11-1-2010
    Cyclus 1: 32
    Cyclus 2: 31
    Cyclus 3: 27
    Cyclus 4: 30
    Cyclus 5: 30
    Cyclus 6: 34
    Cyclus 7: ? (NOD 22 augustus, geschatte cyclus 36 dagen op basis van ovutesten)

hahaha nee das helemaal waar!
    Meestal wordt geadviseerd om te wachten tot je cyclus helemaal op gang is.. Moet het nu natuurlijk een beetje op goed geluk doen, want weet niet wanneer mn eisprong is..
    Zou ik dat kunnen voelen?

hoi poelepetoet

men adviseert om te wachten tot je cyclus op gang is omdat dat makkelijker is om de zwangerschapsduur te berekenen
    dat is echt de enige reden
    ik zou het meteen proberen gewoon
    ik ben eind mei gestopt met de pil en ben er meteen voor gegaan
    maar 187 dagen geen menstruatie dat is wel erg lang
    ik heb wel menstruaties gehad maar heel veel lichamelijke klachten van het ontpillen bah

ik kan mijn eisprong niet voelen maar er zijn vrouwen die dat wel kunnen
    je baarmoederslijmvlies of temperatuur kan je goed vertellen wanneer je vruchtbaar bent

liefs

We zijn ondertussen al weer een beetje verder. Klus braaf om de dag omdat ik dus niet weet wanneer mijn volgende eisprong plaats zal vinden.
    Mijn lijf doet van alles, maar ik weet niet wat waarbij hoort.
    De volgende cyclus begin ik met temperaturen, heeft nu weinig zin..
    Dus ik zit weer op het wachtbankje... *zucht*

Gestopt met de pil: 3 feb 2010
    bezig met ontpillen...
    Cyclus 1: 187 dagen!!
    Cyclus 2: ?

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten