Aanbieding ovulatietesten strip 10+5 gratis. Voor maar 14.99!!

banner 234x60    gepersonaliseerde fopspeen

+ Reageren op discussie
Pagina 226 van 226 EersteEerste ... 126 176 216 224 225 226
Weergegeven resultaten: 2.251 t/m 2.260 van 2260

Discussie: Zwanger worden na miskraam deel 2

veel plezier alvast Bibi komt vast goed...

me man en hond slapen al op de bank dus we gaan naar boven met 3-en...merk dat we de hond echt als een kind behandeln, mag met alles mee en slaapt naast ons bed in zijn mand...zo lief..samen tv kijken op de bank..enz
    Onderzoeken:
    Chromosomen: loopt nog
    Anticardiolipine LgG en lgm en ATTP ( Bloedstolling): loopt nog.
    Homocysteine( bij verhoogd kan MK veroorzaken): loopt nog
    Eisprong en vruchtbaarheid : prima

3e Poging: (35) - 28-

2e Poging: 49-41-30-32-33-31-30-27-29-Zwanger, Missed Aborion Curretage

1e Poging: 49-39-Zwanger, Missed Abortion. Curretage.

Peuter Rakker1980's schermafbeelding
    @ jeanette: jij bent goed bezig geweest zeg vandaag. Lekker gevoel is dat hè als alles weer aan kant is. Wanneer vertrek je precies naar Turkijke?
    Heavy hoor van die vriendin van je. Hopelijk kun je haar een beetje steunen.

@ tweety: zie dat jij weer wat onderzoeken gehad hebt. Hebben die nog te maken met de laatste mk? Hopelijk snel een positieve uitslag.
    Ga je eitje maar heel goed benutten en dan hup weer op het wachtbankje.

@ juffie: ik lees nu pas je onderschrift (sorry) en zie dat de endometriose waarschijnlijk weer terug is en dat jullie over een paar maanden voor ivf of iui gaan. Wat erg voor jullie, dat kwam natuurlijk erg rauw op je dak, want je was toch best weer optimistisch over het zwanger worden. Kan me goed voorstellen dat het pijn doet als iemand dan hier vrolijk komt vertellen weer zwanger te zijn en het hartje gehoord te hebben. Herken het ook, want heb dat zelf ook vaak zo gevoeld. Je moet doen wat voor jezelf goed voelt, maar weet dat je hier altijd je verhaal kwijt kunt. Sterkte meis!

@kruimeltje: fijn dat je mannetje vanavond weer thuis komt. Is toch wat gezelliger hè. Is je ongi al helemaal voorbij? Hoop dat dit een korte ronde voor je wordt en dat je snel je ei vindt. Ga je weer ovutesten gebruiken?

@ 1981: wat vervelend zeg dat je nu al 4 weken zo beroerd bent. Ik kan me voorstellen dat je daardoor ook weer onzeker wordt, maar ik denk dat kruimeltje gelijk heeft. Alles gaat nu naar jouw kleintje en jij komt wat te kort en daarom voel je je waarschijnlijk zo beroerd. Fijn dat je dinsdag naar de vk mag dan kun je je vragen in ieder geval voorleggen. Krijg je dan ook weer een echo? Sterkte meis hoop dat je je snel wat fitter voelt.

@ BIBI: lekker een weekendje weg. Dan zit je niet ver weg van mij, want ik woon in Geldrop (naast Eindhoven). Dat wordt weer zwaaien!! Balen dat je 2 oktober toch niet naar de meeting kan komen, maar begrijp je vriend ook wel weer. De mijne zou precies hetzelfde reageren hoor en tja familie gaat gewoon meestal voor. Als je er de volgende keer maar wel bij bent!
    Lees nu dat je een afspraak hebt gemaakt bij de gyn. Heel goed! Hopelijk kan die voor iets meer duidelijk zorgen. Hoop natuurlijk dat je tegen die tijd gewoon zwanger blijkt te zijn, dus hup er tegenaan dit weekend.

@ jannie: ja ik ben echt super opgelucht en nu ook een stuk minder onzeker. Zou nog steeds wel wat meer kwaaltjes willen hebben en me meer zwanger willen voelen precies zoals jij al zei. Van de andere kant ben ik ook wel weer blij dat ik me niet zo beroerd voel als 1981 ( sorry niet lullig bedoelt).
    Hoe is het met jou? Alweer bijna 22 weken wat gaat dat snel zeg! Voel je je nog goed? Flink buikje zeker al?

@ wendyl: profiat meis met jullie nieuwe huis! Wat fijn dat de hypotheek nu eindelijk helemaal rond is. Kan me voorstellen dat je flink in de stress hebt gezeten. Hoe gaat het met de verkoop van jullie eigen huis? Oh lees nu dat je nog geen kijkers hebt, balen. Hopelijk gebeurd dat snel. En hoe is het met de voorbereidingen van the big day of staan die momenteel op een laag pitje?

@ geit: hoe is het met jou? Jij zit weer op het wachtbankje zie ik? Spannend, spannend hopelijk brengt deze ronde jullie geluk!

@ juup: wat balen dat je de laatste tijd zo down en moe bent. De symptonen klinken inderdaad alsof je zwanger bent, maar als dat niet kan dan durf ik het ook niet te zeggen. Hopelijk voel je je snel weer wat beter.

@ mcm: je zorgt toch wel goed voor je zelf hè, want je bent zo druk met van alles en nog wat. Gewoon een stapje terug doen en laat anderen maar een stapje vooruit doen. Jouw gezondheid is het allerbelangrijkste. Kan me voorstellen dat je een beetje opziet tegen het Canada tripje, maar ook daar moet je je maar lekker laten verwennen en gewoon rustig aan doen. Alles voor de kleine hè!
    46- MK - 52- MK - 56- 64- 40- ZWANGER!

18 aug en 19 aug positief getest (ronde voor begin clomid). Hopelijk blijft alles dit keer goedgaan.
    8 sep eerste afspraak gynaecoloog: het hartje klopt!
    23 sep tweede afspraak gynaecoloog

@ Jeannette, jee zeg nog geen 2 jaar getrouwd en dan alweer uit elkaar.
    Wel fijn als ze even in jullie huisje tot rust kan komen.
    Hier ook SBS6 op, maar ik moet zo gaan, manlief zit al in het vliegtuig terug, wat op opstijgen ... dus moet zo naar schiphol.
    Krijg net een SMS dat ze zo gaan taxien en dat zijn GSM nu uit moet. En Berlijn is 1 uur vliegen en Amsterdam is ook 1 uur rijden
    Dus moet ik nu echt weg.

@ Bibi, ja die klok begint zo hard te tikken dat ik al bijna klachten van geluidsoverlast krijg van de buren
    Ik vind ook dat we maar eens gewoon zwanger moeten worden. Zullen we een deal maken voor deze ronde?
    Klinkt trouwens als een lekker weekendje. Gaat Floddertje ook mee?

@ Tweety, katten slapen hier zelfs op het bed (voeteneind).
    En 's morgens en 's avonds liggen ze bij mijn man op zijn buik

@ Rakker, ja ongi was maar heel kort (3 dagen). Ik hoop ook op een korte (maar vooral vruchtbare) ronde.
    Ben ook weer met de ovutesten begonnen ... vind ik gewoon erg fijn en ik heb ze elke ronde gebruikt.

Nu echt weg, anders moet manlief straks op me wachten en dat is niet leuk voor hem.
    Ronde 8: 03-09 eerste menstruatie sinds curettage
    (32)-30-27-MA/CUR(9 wkn)-(57*)-29*-30-??
    *=geen menstruatie gehad
    Kosmobiologisch vruchtbare periode 16 t/m 19 september
    http://www.fertilityfriend.com/home/2da6cf
    http://baby.slagers.org

When nothing goes right ... go left!

Peuter Rakker1980's schermafbeelding
    @ hier: hoop dat ik niemand vergeten ben, anders sorry voor het niet reageren. Ja dat krijg je hè als je ff niet meeschrijft. Ga vanaf nu proberen het weer bij te houden.

Met mij gaat alles dus goed en zeker vandaag kan mijn dag niet meer kapot. Was vanochtend echt zo zenuwachtig voor de echo. We hadden om 14.00 een afspraak staan en duurde tot 14.15 tot we aan de beurt waren. Gelijk tegen de gyn verteld dat ik dus zwanger ben en wel 7 testen heb gedaan afgelopen 3 weken, maar dat ik super onzeker ben omdat ik helemaal geen kwaaltjes heb. Hij ging gelijk een echo maken en zei meteen al van ‘je bent inderdaad zwanger’ en toen ging hij het hartje zoeken en vond die ook heel snel. Wat een opluchting als je hem hoort zeggen dat het hartje klopt! Er was nog wel weinig te zien hoop op de echo. Alleen een heel klein wormpje met een knipperend puntje erin, maar wel geweldig hoor.
    Hij kon niet precies zeggen hoe ver ik nu ben, maar aan de meting ging hij nu uit van 6 weken en 5 à 6 dagen. Over 2 weken (donderdag de 23e) moet ik weer terug komen voor een echo en dan wordt officieel mijn uitgerekend datum vastgesteld. Die zal waarschijnlijk liggen rond 28, 29 en 30 april. Nu dus heel hard duimen dat alles helemaal goed blijft gaan.

We hebben het nieuws nog tegen niemand verteld. Wij willen onze ouders pas inlichten met 11 weken. Op donderdag 7 oktober hebben we feest van mijn vader omdat hij 40 jaar in dienst is en dan willen we het nieuws gaan brengen met een bijpassend kado.

Morgen gaan we eten bij onze beste vrienden en zij weten alles van onze situatie. Van de miskramen, de homeopaat en het feit dat we met clomid zouden gaan beginnen. Zij zijn de enige aan wie we het op dit moment gaan vertellen, omdat we het wel graag aan iemand kwijt willen. Zij hebben zelf een zoontje van een half jaar en de zwangerschap ligt nog vers in hun geheugen. We kunnen altijd super goed met hen praten, dus ben heel benieuwd hoe zij morgen gaan reageren. Voor de rest houden we het dus nog even stil.

Verder zijn wij druk op zoek naar een nieuwe auto voor bij. Niet omdat ik nu zwanger ben hoor, want we zouden sowieso een nieuwe auto gaan kopen. Wij zijn er al over uit dat het een suzuki swift gaat worden. Hij gisteren een proefrit gemaakt in een gloednieuwe, echt zo vet. Helaas vinden we een nieuwe net wat te duur, dus waarschijnlijk wordt het er één van twee of drie jaar oud. Zijn vanochtend bij een dealer geweest die er zaterdag twee binnenkrijgt, dus dan gaan wij gelijk kijken. Helemaal leuk.

Nou het is weer een heel verhaal geworden. Ga nu nog ff op de bank hangen en dan op tijd mijn bedje in. Tot snel allemaal en iedereen bedankt voor de lieve reacties. Hopelijk is het voor jullie allemaal ook heel snel weer zover, want het is jullie allemaal zo gegund!
    46- MK - 52- MK - 56- 64- 40- ZWANGER!

18 aug en 19 aug positief getest (ronde voor begin clomid). Hopelijk blijft alles dit keer goedgaan.
    8 sep eerste afspraak gynaecoloog: het hartje klopt!
    23 sep tweede afspraak gynaecoloog

Rakker; ik ben blij dat je zo opgewekt klinkt, fijn!

Jannie; ik vind het wel fijn en gezellig dat jullie lucky zwangeren toch hier meeschrijven. Maar kan me ook voorstellen dat nieuwe mensen met mk of mensen die het op een andere manier even niet trekken het lastig vinden. Dus niets niet nieuw topic voor zwangeren, of ik moet mee mogen verhuizen... (en dan juffie hopelijk ook) maar ja wat moet de titel dan zijn; bijna zwanger of zwanger na mk?? of eh... Op zich lijkt het me niet verkeerd want waar we het met zijn allen (zo gezellig of minder gezellig) over hebben heeft lang niet meer altijd met de mk te maken of het zwanger worden erna...

Kruimeltje; nee hoor zonder Floddertje! Ze is mijn allessie maar ff zonder is ook een keer leuk (en goed voor je relatie). T is egenlijk ook geen Floddertje meer...t is niet meer zo'n knoeipot... Help je me een ander nicknaampje voor mijn dochter te bedenken hihi. Ik dacht trouwens laatst met de westewind wat hoor ik daar toch tikken in de verte, maar dat was dus jou klok... Deal dan maar want dat getik houdt ons uit de slaap. over slaap gesproken gaaaaaap, tot morgen

Peuter juup's schermafbeelding
    Ff een snelle, ik zit nog op het werk:

kruimeltje: was je nog op tijd?

Rakker: fijn dat je het met iemand kan delen! Leuk idee van je vaders verjaardag!

Hier: nog steeds geen smiley op de ovutest...

ALWAYS LOOK @ THE BRIGHT SIDE OF LIFE!
    gestopt met de pil maart 2010--29 april zwanger--14 juni negatieve echo--22 juni curettage
    --1 juli primolutkuur--+/- 22 juli eisprong
    ronde 1: 24 - ronde 2: 24 -

Tiener wendyl's schermafbeelding
    Blog Entries
    1
    Rakker: wat eens uper goed nieuws!!! Voel je je er nu wat geruster over? Snap wel dat het moeilijk blijft, als je maar niks voelt... Maar je hebt in ieder geval het kloppende hartje gezien! Echt super!! En wat moet dat een mooi wurmpje zijn geweest!
    Fijn dat jullie het in ieder geval wel al aan iemand kunnen vertellen nu. En ook een leuk idee om het op zo'n manier aan je ouders te vertellen!
    Met de voorbereidingen gaat het goed, daar zijn we ondertussen ook nog mee bezig!
    Dinsdagavond bij de trouwlocatie geweest en gister eindelijk de uiteindelijk bevestiging met de goudsmid. Wij hebben uiteindelijk de trouwringen zelf ontworpen en zij gaat ze nu maken! Dus helemaal super!

1981: meid, probeer je daar niet druk om te maken... Mijn moeder was bij haar eerste zwangerschap, de hele 9 maanden lang zo beroerd. In het begin viel ze zelfs veel te veel af, want ze kon echt niets binnen houden. En uiteindelijk heeft ze een super gezond kind gekregen!
    Vind het niet raar dat je zo denkt hoor, maar probeer je daar niet druk om te maken! En vraag het anders dinsdag voor de zekerheid ook nog een keer, zodat je gerust gesteld kan worden!

Kruimeltje: als het goed is, staat er nu echt niets meer in de weg nee... Ik kan me in ieder geval niet iets bedenken... Maar ben gewoon blij als we eenmaal de sleutel hebben en dan weten we het echt zeker!
    Jouw man is weer thuis! Mooi!! Hebben jullie er een gezellige avond van gemaakt?

Juffie: het is niet stom dat je daar nu pas verdrietig om wordt... Dat is heel normaal... Helemaal nu op je wat rust hebt genomen mbt het zwanger worden. Dan komt alles gewoon echt naar boven om te verwerken.
    Zie het maar heel simpel als een vakantie... Je kan een heel jaar lang hard werken en als je dan eindelijk vakantie hebt, wordt je vaak ziek. Omdat dan alles eruit komt, omdat je eindelijk kan ontspannen...
    Ik hoop dat je er uit komt! Begrijp je gevoel wel heel erg en je bent ook zeker niet de enige die het moeilijk heeft om te lezen dat anderen zwanger worden en jijzelf niet... Sterkte meid!

Juup: moeilijk allemaal... Vandaag ook weer bloedverlies?

Tweety: 30 dagen is inderdaad ook nog mooi!

Jeanette: jeetje, wat erg van je vriendin... Sterkte voor haar!
    Jij hebt ook de 102 minuten gekeken... Heb die film al eens eerder gezien, maar blijft toch indrukwekkend! Gister weer met kippenvel zitten kijken!

Bibi: wij gaan naar Frankrijk (schoonouders wonen daar) en Italie. Heb er zin in! Eindelijk weer eens vakantie! Hahah ja mag weer terug naar de Ikea, maar dan zal mijn vriend wel genoeg hebben om uit de auto te halen!
    Jij hebt ook lekkere dagen in het vooruitzicht! Weekendje Eindhoven, sauna... Gaan jullie met z'n 2en weg of gaat de kleine meid ook mee?
    Ik ben het met je eens over de zwangeren... Als er voor hen een nieuw topic wordt geopend, ga ik mee! Zwanger of niet!
    Maar vind het fijn dat de zwangeren hier mee blijven schrijven! En ook omdat het toch best een hecht clubje is geworden zo! We schrijven nu al zo lang met elkaar!

Jannie: ja vervelend he! Gelukkig is het bij jullie uiteindelijk ook goedgekomen!
    Maar het is zeker niet vanzelf gegaan nee! Ik moet zeggen, dat ik nu wel echt heel veel weet over hypotheken! Hahah
    MK-35-35-35-41-MK-33-71-34-29-28-

17-07-09: Gestopt met de pil, we gaan voor een kleine!
    14-08-09: ZWANGER!
    02-09-09: Miskraam
    22-02-10: Miskraam, voordat we wisten dat we zwanger waren...
    13-07-10: Laatste uitslag van alle onderzoeken; alles is goed! We hebben 60% kans om binnen een jaar spontaan zwanger te worden!

Onze babysite en bruiloftsite

ff snel op werk:

zwangeren gewoon blijven hoor

Rakker: leuk dat je het gaat vertellen emt 11 weken

Geit: idd nog de mk's.

pff druk vandaag hoop bellen
    Onderzoeken:
    Chromosomen: loopt nog
    Anticardiolipine LgG en lgm en ATTP ( Bloedstolling): loopt nog.
    Homocysteine( bij verhoogd kan MK veroorzaken): loopt nog
    Eisprong en vruchtbaarheid : prima

3e Poging: (35) - 28-

2e Poging: 49-41-30-32-33-31-30-27-29-Zwanger, Missed Aborion Curretage

1e Poging: 49-39-Zwanger, Missed Abortion. Curretage.

Meiden hier even berichtje...Lees nog wel mee, maar ben deze week begonnen met werken en het gaat allemaal prima, maar heb gewoon vaak geen zin om de comp. nog aan te zetten..

Rakker@ Fijn dat je echo goed is!! Heerlijk genieten nu..

Wendy@ Yes.. eindelijk alles helemaal rond.. nu wachten op de sleutel..Nu nog even een koper, dan is het helemaal mooi!!

Kruimeltje@ wat fijn dat je ongi bent geweest.. hoop zo voor je dat je weer snel zwanger bent.. en die hoop heb ik natuurlijk voor iedereen hier!!

Juffie@ sterkte meid... cyber knuffel!!

1981@ Me werk gaat opzich wel goed... Me misselijk is te doen nu ik pilletjes heb.. Krijg elke ochtend van me mannetje 2 beschuitjes en melk en me pilletje dus dat is al erg prettig!!
    Bij jou gaat het nog steeds niet goed.. echt k*t joh... sterkte

Dit is wat ik zo snel ff heb onthouden, ik denk aan jullie allemaal meiden!!!
    Ga nu eten en dan snel aan het werk!!

Maandag 2 augustus positieve zwangerschapstest
    30 augustus om 15.10 eerste echo!
    Alles was goed bij de vk.. Hartje gezien.
    20-9 weer een echo!!

28-27-30-29-39-39-31-42-mk-34-29-ZWANGER

Peuter juup's schermafbeelding
    Wendy: al sinds zondag geen bloed meer hoor

ALWAYS LOOK @ THE BRIGHT SIDE OF LIFE!
    gestopt met de pil maart 2010--29 april zwanger--14 juni negatieve echo--22 juni curettage
    --1 juli primolutkuur--+/- 22 juli eisprong
    ronde 1: 24 - ronde 2: 24 -

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten