@kruimetje, zag pas ergens voorbij flitsen dat je last van had van bepaalde klachten die je ook had toen je zwanger was!
Spannend hoor! Duim voor je!!!
@kruimetje, zag pas ergens voorbij flitsen dat je last van had van bepaalde klachten die je ook had toen je zwanger was!
Spannend hoor! Duim voor je!!!
Wat leuk voor je gefeliciteerd!
Ik ga nu ook zeker door met klussen ookal is de test posi geweest maar we moeten nu weer een paar weken wachten.
Groetjes
De teststreep moet gelijk of donkerder zijn dan de controle streep....
Ik had in april ovu testen van de apotheek die gedurende een langere periode (ruim een week) positief aangaven.......apotheek gebeld en zelfs de leverancier om dit te melden......wat bleek........
ook een zwangerschapstest was positief. Nu bijna 20 weken zwanger.
Ben al meer dan 4 weken na mijn laaste ongesteldheid en nog steeds geen pos. ovu test gehad. Ik weet het niet meer..... Al een paar x 's morgens misselijk geweest maar ja deze verschijnselen wil je natuurlijk ook voelen dus er zit niets anders op dan toch nog maar door gaan met testen. En als 't over 3 weken nog niets is gebeurd doe ik maar eens een zwangerschapstest. Dus jullie horen nog van mij.
@ Jenta, een donkere streep (dus de LH-piek) krijg je VOOR de ovulatie.
De eerste positieve test heb je binnen 24-48 uur je eisprong.
Dus als je positief test heb je meestal nog geen eisprong gehad.
Ik zie in je onderschrift dat je ondertussen zwanger bent.
Gefeliciteerd meis ... dat is snel gegaan!
@ Pukkie, de Luthale fase (fase tussen eisprong en menstruatie) is gemiddeld 14 dagen maar deze kan varieren tussen 10 en 18 dagen.
Als hij een paar cycli achter elkaar korter is dan 10 dagen of langer dan 18 dagen kun je het beste contact opnemen met je huisarts.
Maar als hij daar tussenin blijft is er niets aan de hand.
@ Mutsie, inderdaad last van klachtjes gehad en zelfs een licht positieve ovutest op 12 DPO.
Helaas daarna weer negatief, dus (nog) niet zwanger. Ik hoop dat ik deze ronde weer meer geluk heb.
Waarschijnlijk wel een bevruchting gehad maar geen goede innesteling omdat mijn baarmoederslijmvlies te dun was.
Ik heb daarna ook geen menstruatie gehad. Volgens de gynaecoloog kan dat nog een nasleep van de missed abortion/curettage zijn.
@ Pukkie balen meis ... misschien sla je een cyclus over deze keer.
Hoe lang ben je al gestopt met de pil (of andere hormonale anticonceptie)?
Ik heb laatst ook ergens gelezen dat sommige ovu-testen negatief blijven aangeven als je ze te lang in de urine houdt of er te veel overheen plast.
Heb je ze echt precies volgens de gebruiksaanwijzing gedaan?
Ronde 8: 03-09 eerste menstruatie sinds curettage
(32)-30-27-MA/CUR(9 wkn)-(57*)-29*-30-??
*=geen menstruatie gehad
Kosmobiologisch vruchtbare periode 16 t/m 19 september
http://www.fertilityfriend.com/home/2da6cf
http://baby.slagers.org
When nothing goes right ... go left!
@ vlinder: dat duurde niet lang aangezien de ovutesten positief bleven. Op de dag dat ik ongesteld moest worden direct een zwangerschapstest gedaan en die was dus positief.
Hoi,
IK heb de LH piek gevonden dus we gaan klussen vanavond en natuurlijk nog een paar extra dagen!
Wordt dit weer niets dan ga ik maar weer na het fertiliteitskliniek. Nu maar hopen dat het wel gaat werken.
Bedankt voor jullie uitleg.