-
Dreumes
Wanneer precies innesteling?
Hallo allemaal,
Ik zal mijn verhaal beginnen met te zeggen dat ik heeel weinig geduld heb! Haha!
Op 17 juli heb ik mijn eisprong gehad. Rondom de 17e uitgebreid 'geklust'.
Gister heb ik een zwangerschapstest gedaan. Deze was positief! (dit was dus 11 dagen na mijn eisprong) Het was een test van Kruidvat. Het streepje was licht, maar wel duidelijk zichtbaar.
Vandaag voor de zekerheid nog een test gedaan. (dag 12 dus) Deze was al een stuk donkerder.
Nu heb ik al eens eerder een positieve test gehad vóór mijn NOD en werd ik vervolgens gewoon ongesteld. (diezelfde dag) Hier ben ik nu dus ook bang voor. (al hou ik er wel rekening mee)
Mijn vraag voor de experts:
Ik weet dat het vaak fout gaat bij het innestelen. Nu vraag ik me af wanneer het innestelings'proces' afgerond is. Is het feit dat de test duidelijker positief wordt, een teken dat het nu de goede kant op gaat? Is het eitje al ingenesteld?
Ik weet dat ik het af moet wachten hoor, maar misschien heeft iemand hier antwoord op?
19-11-2009 Gestopt met de pil
14-02-2010 Miskraam met 6 weken en 6 dagen
27-07-2010 Zwanger!
20-09-2010 Elf Weken Echo

-
Administrator
Volwassene
-
Dag sabbie,
Je bent inderdaad erg ongeduldig
, maar het is ook zo herkenbaar! ik begrijp je wel hoor.
Zover ik weet vindt de innesteling over het algemeen ergens tussen dag 7 en 9 na eisprong plaats.
Het feit dat je test nu donkerder is dan de eerste keer, is wel een goed teken, het hcg stijgt in ieder geval.
Ik heb ook wel eens 10 dagen na eisprong positief getest, maar daarna werd de test steeds lichter. Uiteindelijk werd ik ongesteld.
Wanneer een eitje "klaar" is met innestelen weet ik niet. Misschien is het ook maar hoe je het bekijkt. Ik ben nu weer voor de tweede keer zwanger en ook weer in deze zwangerschap heb ik veel kleine bloedinkjes gehad. Aan het "oude" bloed te zien kwam dit uit mijn baarmoeder, en niet uit de baarmoedermond. Ik denk zelf dat dit met het innestelen te maken heeft, het eitje maakt namelijk een verbinding met de baarmoeder (innestelen) maar vervolgens wordt er nog veel meer aangelegd op die plaats (placenta etc.), dat moet ook allemaal goed gaan, bij mij kwamen daar in wk 6,7,8 en 9 een paar bloedingen bij kijken. Dus wanneer is het "uitgenesteld"? geen idee. Maargoed het is mijn interpretatie maar.
Ik vind het in ieder geval hoopvol klinken bij je! het feit dat de test donkerder is, vind ik een goed teken. Hoop echt dat de streep alleen maar vetter mag worden en er geen ongie jouw kant op komt, succes met wachten!
wannneer ga je weer testen? (pffff, ik zou het waarschijnlijk elke dag doen, zo'n freak ben ik weer
)
groetjes,
Maria
28 februari 2010 OLIVIA*
-
Dreumes
-
Administrator
Volwassene
-
Dreumes
Ja, morgen mijn NOD. Maar dat is een beetje een gokje hoor... Heb een onregelmatige cyclus. Heb nu gewoon 14 dagen na mijn ovulatie gerekend.
Ik wacht het heeeel geduldig en rustig af!
27-07-2010 Zwanger!

-
Administrator
Volwassene
Als je zeker weet dat je, je ovulatie hebt gehad, d.m.v. temperaturen of een ovu test dan zit je goed hoor met morgen je NOD
.
ღ Waiting for a miracle ღ * Inmiddels onregelmatig een eisprong, maar helaas een flinterdun baarmoederslijmvlies die een innesteling onmogelijk maakt *
Sinds 15 mei 2009 bezig via de MMM voor ons eerste wondertje.
Mama van 1 ☆ van ons samen in de ☆ wereld.
* 29 september behandel/medicatie schema bespreken en dan starten met IVF! Lets hope dat het baarmoederslijmvlies tijdens de IVF wel goed groeit! Eerst nog 1 ronde volgen d.m.v. follikelmetingen (ik bid dat het slijmvlies nu in mijn natuurlijke cyclus goed groeit) *

Liefs, Babii
Site Admin Zwanger Worden .NU
http://www.dreamchild.babysite.nl/
-
Dreumes
Menstruatie heeft zich nog niet laten zien! Ook niet echt de voortekenen van een menstruatie. (normaal wordt m'n afscheiding geleidelijk aan donkerder)
Ik heb wel een 'zeurend' gevoel in m'n buik.. Dat zit me niet echt lekker. Het doet geen pijn, maar is geen lekker gevoel.
Ik hoop dat dat dus geen menstruatie betekend, dus ik blijf duimen!
(De test van vanmorgen was trouwens érg positief!! De teststreep was net zo donker als de controle streep)
27-07-2010 Zwanger!

-
Administrator
Volwassene
-
1 augustus 2010 12:42
ik zit mee te rekenen en te lezen, zou heel leuk zijn...Dus morgen is je nod
Maar sabiie 13 testen ha ha ik dacht dat ik ongeduldig was ha ha. Hou je me op de hoogte ben nu toch wel erg neuwsgierig hoor! Vraagje hoe lang heb je die steekjes al? Ik heb sinds gisteren erge steekjes in mijn liezen afwisselend links en recht smaar meer rechts, maar ja op een gegeven moment durf je niets meer te hopen he!
@babbi vraagje, oprekken van de baarmoeder kan toch niet al zo snel gaan? Ik heb er totaal geen verstand van hoor, ben alleen erg nieuwsgieirg en leergierig wat betreft dit onderwerp ha ha...
Regels voor berichten