Aanbieding ovulatietesten strip 10+5 gratis. Voor maar 14.99!!

banner 234x60    gepersonaliseerde fopspeen

+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3
Weergegeven resultaten: 21 t/m 26 van 26

Discussie: Wanneer precies innesteling?

Hey La Bella,

Ik zit al langer te wachten op een zwangerschap, dus weet dondersgoed hoe jij je voelt meid . Zoals gezegd heb ik elke ronde die krampen.

1.) Men heeft vaak naweeen van de eisprong.
    2.) Het kan een innesteling zijn, maar heoeft niet.... Ik heb er immers elke maand last van, maar dat ben ik.

Hoop voor je dat het raak is!!
    ღ Waiting for a miracle ღ * Inmiddels onregelmatig een eisprong, maar helaas een flinterdun baarmoederslijmvlies die een innesteling onmogelijk maakt *
    Sinds 15 mei 2009 bezig via de MMM voor ons eerste wondertje.
    Mama van 1 ☆ van ons samen in de ☆ wereld.
    * 29 september behandel/medicatie schema bespreken en dan starten met IVF! Lets hope dat het baarmoederslijmvlies tijdens de IVF wel goed groeit! Eerst nog 1 ronde volgen d.m.v. follikelmetingen (ik bid dat het slijmvlies nu in mijn natuurlijke cyclus goed groeit) *

Liefs, Babii
    Site Admin Zwanger Worden .NU
    http://www.dreamchild.babysite.nl/

Volwassene la bella's schermafbeelding
    hoi babii, hoelang ben jij al bezig? hoe houd je moed? ik heb net toch even getest, met testje van het Kruidvat.
    Had ik nog nooit gedaan, dus was wel beetje spannend maar hardstikke negatief hoor
    Pfff.. het stomme is dat ik weet dat ik vanaf dag 5 nieuwe cyclus weer goed ga voelen en zin heb in een nieuwe ronde
    Maar telkens die teleurstelling.. Jij ook sterkte meid, heb je medicijnen voor je b.m.vlies? X

Medicaite helpt niet voor mijn bms, het wil gewoon niet dikker worden. De kans is ook klein dat ik zelf een kind zal volrdragen, maar we blijven gewoon hopen .

Tsjah hoe hou je hoop? Dat is heel moeilijk, ik ga maar door en maar door. En dat alles omdat ik weet dat alle pijn en ellende het allemaal waard is voor ons wondertje....

Wat onwijs *** dat je nega getest hebt, maar goed. Je bent er vroeg bij . Is het zaad e.d. van je manneke al onderzocht?
    ღ Waiting for a miracle ღ * Inmiddels onregelmatig een eisprong, maar helaas een flinterdun baarmoederslijmvlies die een innesteling onmogelijk maakt *
    Sinds 15 mei 2009 bezig via de MMM voor ons eerste wondertje.
    Mama van 1 ☆ van ons samen in de ☆ wereld.
    * 29 september behandel/medicatie schema bespreken en dan starten met IVF! Lets hope dat het baarmoederslijmvlies tijdens de IVF wel goed groeit! Eerst nog 1 ronde volgen d.m.v. follikelmetingen (ik bid dat het slijmvlies nu in mijn natuurlijke cyclus goed groeit) *

Liefs, Babii
    Site Admin Zwanger Worden .NU
    http://www.dreamchild.babysite.nl/

hoi lieve babii wat fijn he dit forum? we kunnen elkaar zo heerlijk steunen en herkenning vinden.
    ik probeer je kracht en liefde te sturen, en bewonder je openheid

bij ons is tot nu toe niks gevonden, zaad goed bloed goed samenlevingstest goed
    nu wachten op ongi en dan hsg foto... xx

Ik zit nu ook weer in een spannende tijd. twee keer eerder zwanger geweest en beide keren op5 weken een VMK. Bij beide keren had ik 4 dagen na mijn eisprongen een lichte bloeding(rozig slijm,iets bloed,alleen bij afvegen of bij vrijen). Nu deze maand exact hetzelfde...weer 4 dagen na eisprong een lichte bleoding....ik ben zo beneiuwd..zou het weer raak zijn? en dan hopelijk dan maar drie is scheepsrecht. Ik ga nog niet eerder testen . Ik wacht op as woensdag en zelfs dan nog kan het fout gaan, helaas.

Hoi iris40, oe dat klinkt spannend inderdaad..
    Laat je weten of het gelukt is deze maand?
    X
    Ik ben 34 mijn vriend 28
    18 rondes: 29,27,27,26,28,27,28,28,26,27,28,28,26,28,25,27,24 ,27 (NU DUS RONDE 19...)
    We hebben de fertiliteitsonderzoeken afgerond: zaad goed, samenlevingstest goed, mooie temperatuurcurve, hsg goed, elke maand ei op dag 11 13 of 15. We moeten op eigen kracht proberen zwanger te worden, en zijn pas weer welkom bij de gyn in mei 2011....

We wachten al zolang, kom je nog wel?

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten